Skocz do zawartości

NowicjuszB7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O NowicjuszB7

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia NowicjuszB7

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z odpalaniem drugi raz, mianowicie miałem wczoraj drugi taki przypadek (pierwszy był jakoś miesiąc temu) przyjechałem do domu na drugi dzień auto nie odpaliło, przyjechał kolega podpiąć komputer i brak błędów, ale odpalił za pomocą plaka i do tej pory codziennie odpalał i jeździł, wczoraj to samo ja do jazdy auto kręci i nie odpala, wtedy zastosowałem plaka i dalej wszystko git, co by mogło być tego przyczyną.
  2. No tak właśnie zrobię, bo chciałem zdemontować kolektor ssący, ale nie da rady z powodu niedojścia do dwóch śrob kolektora z powodu nieodkręcenia gruszki turbiny, bo nie idzie jej odkręcić
  3. Dzięki, coś podziałałem, a mam jeszcze pytanie czy po demontażu zaworu EGR i przepustnicy a bez demontażu kolektora ssącego, da go radę jakoś przeczyścic, czy można tam do środka czymś popsykać, czy tylko na zdemontowanym go umyć?
  4. Może spróbuję wyczyścić EGR. A jak z tą chłodnica EGR, zrobi to w domowych warunkach, czy najlepiej na warsztat ?
  5. Witam wszystkich, wiem że temat był, ale nie wiem już od czego zacząć. Posiadam audi a4 b7 2.0 Tdi 140km oznaczeniem BPW Pierwszym razem we wtorek podczas ruszania samochód silnik zgasł, po ujechaniu jakiegoś km zaświeciła się kontrolka świec żarowych, auto traciło moc, aż zgasło po czum nie chciało odpalić, słuchać było dziwny klekot jak nigdy. Po jakimś czasie odpaliłem i było wszystko ok. Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd turbo(nie pamiętam kodu błędu):/ Dziś znowu problem, ta kontrolka, podjechałem do PSKP pod diagnozę komputerową, wynik zawór recyrkulacji spalin błąd P0403, pan stwierdził żebym wyczyścił DPF, podjechałem do znajomego mechanika, stwierdził że być może jeden wtrysk umiera i to może być przyczyną, dodam że samochód na wolnych obrotach drżye, nierówno chodzi. Ktoś miał podobnie, od czego zacząć by nie pójść w niepotrzebne duże koszty.
  6. Witam wszystkich, mam problem z hamulcami, ponieważ jest kilkurazowy Twardy pedał hamulca, nie reaguje i nie hamuje tak jak powinien, podczas odpalania samochodu pedał delikatnie pod stopą staje się lżejszy, ale odrobine od czego najlepiej zacząć, może jakiś przewód podciśnieniowy, na co zwrócić uwagę przed wyjazdem do mechanika i kilkudniowym brakiem transportu.
  7. Witam, mam mały problem bo rozładowuje mi akumulator, wiem mniej więcej jaka jest przyczyna, tylko potrzebowałbym małej informacji, po odłączeniu radia pobór prądu jest w granicach 0,6 po podłączeniu w kostkę jest 0,29, włożyłem inne stare radio było 0,23, moje pytanie brzmi czy jest sens kupować nowe radio, czy może być problem dopiero po podłączeniu kostki bez włączonego zaplonu, nawet z nowym radiem.
  8. Komunikaty pokazują spaloną żarówki, a w rzeczywistości wszystko swieci.
  9. Komunikat o spalonej żarówce tablicy rejestracyjnej i światła stopu na przemian, ale nie za każdym razem podczas jazdy. Nie podpisałem jeszcze pod komputer. Tylko dziwi mnie to jeśli faktycznie byłby słaby styk w lampkach tablicy rej, to czemu ten sam komunikat pojawia się przy świetle stopu.
  10. Tak jak napisałem wyżej listwa wymieniona na nową + nowe lampki oświetlenia tablicy, raczej mało prawdopodobne żeby były przypalone styki i swiecil błąd światła stopu. Dlatego może błąd przewodu masy, gdzie go znajdę?
  11. A jaki to ma związek z błędem zarowki hamulca tylnego ? Raczej jak by były wypalone to by podświetlenie nie świeciło. Cała listwa tylnej klapy mikrostyk wymieniona na nową 3-4 mies temu
  12. W tablicy rej zakładałem jakies 3-4 miesiecy temu i działały do tej pory bez sygnalizacji spalonej. W światłach stop nie zmienialem. A może być przyczyna w Masie?
  13. Witam forumowiczów, mam problem podczas jazdy (nie za każdym razem) świeci mi się błąd spalonej żarówki tablicy rejestracyjnej i świateł stopu, co jakiś czas po włączeniu świateł zmienia się raz że stopu, następnym razem tablicy, (ciekawostka jak się włączy błąd, to będzie tak co 2-3 sek od nowa sygnalizował) a wszystkie żarówki normalnie świeca.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...