Skocz do zawartości

Rouciak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rouciak

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CESA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Rouciak

0

Reputacja

  1. Tak też zrobiłem, natomiast wydaje mi się że od tego właśnie to forum jest, żeby się wymieniać doświadczeniami, chyba że się mylę. Sarkastyczny ton mimo wszystko zadziałał. Posta pisałem pod wpływem emocji połamanych plastików. Zdaję sobie sprawę że nie mam prawa tutaj czegokolwiek żądać. Miłego wieczoru, temat uważam za zamknięty
  2. Fajne to forum, takie bardzo pomocne, sam zadaje pytania, i sam znajduje odpowiedzi, jeśli ktoś kiedyś będzie borykał się z takim problemem niech do mnie pisze, postaram się pomóc, u mnie temat ogarnięty metodą prób i błędów. Za dużo pisania zeby tutaj się rozwodzić, generalnie cała wina leży po stronie panoramy, biorę przykład z innych forumowiczów 🤐
  3. Sprawa rozwiązana, okazało się że moduł bcm był zalany a co za tym idzie spalony, teraz mam pytanie, którędy może się dostawać woda do prawego boku w bagażniku? Dodam że posiadam w aucie panoramę
  4. czyli nie dobrze, generalnie auto jest oddalone ode mnie 120km, także jeśli stacyjka nie zda egzaminu, zostaje laweta i serwis
  5. Witam, w sobotę podczas jazdy wyskoczył błąd jak w tytule "ignition lock defective" zjechałem na parking i chciałem zgasić auto, ale się nie dało, kluczyk wyskoczył ze stacyjki a silnik dalej chodził, po kilku próbach zgaszenia auta udało się, i tutaj pojawia się problem bo od tamtej pory auto "umarło" nie jestem w stanie włączyć nawet zapłonu. Szukałem na nie jednym forum podobnego przypadku, u nie których sprawdziło się zwykłe wyczyszczenie kluczyka oraz stacyjki (u mnie nie pomogło), sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, akumulator jest w porządku. Na obecną chwile zamówiłem nową stacyjkę bo u nie których też to się sprawdziło, ale dokopałem się na zagranicznym forum że mógł paść moduł komfortu, jutro jade sprawdzić czy uda się odpalić po samej wymianie stacyjki. Pytanie odnośnie komfortu, pewnie zwykłe P&P nie zda egzaminu, wyczytałem też że do danego modułu jest przypisany dany kluczyk. Może ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać, może ktoś podrzuci jakieś wskazówki. Pacjent to oczywiście b8 2012r 2.0tfsi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...