Skocz do zawartości

Swidniczanin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Swidniczanin

Osiągnięcia Swidniczanin

0

Reputacja

  1. przewody sa lekko zaszronione, ale klimatyzacje sprawdzalem i rozklad cisnien na wysokim i niskim jest normalny. Poza tym powinno dmuchac przy wylaczonej klimatyzacji, a niestety tak nie jest.
  2. Witam. Problem jest nietypowy, poniewaz wystepuje po przejechaniu dluzszego odcinka drogi, okolo 100 km. Przestaje wtedy dzialac nawiew, czy to z wlaczona klimatyzacja czy z wylaczona. Po podkreceniu recznie wartosci nawiawu slychac ze wiatrak sie kreci ale z zadnej kratki nie wylatuje powietrze. Nawet reczne przestawienie na szybe, nogi czy przod nie daje efektu. Wyglada to tak jakby glowna klapa sterujaca byla zamknieta calkowicie. Nie slychac wtedy zadnych reakcji przestawiania sie klap. Wczesniej jak bylo goraco pomagalo zatrzymanie sie i otworzenie drzwi. Jakby cieple powietrze powodowalo jakas reakcje czujnika temperatury w kabinie. Teraz juz nic nie pomaga. Samochod postoi godzine i jest wszystko ok. Brak bledow w klimatroniku, zdjalem filtr kabinowy wlaczylem nawiew na szybe przednia, klapka sie otworzyla ale powietrze z wiatraka bylo cofane na zewnatrz samochodu co raczej potwierdza zamknieta klape sterujaca. Jezdze nim codziennie na odcinkach 30 km i nic sie nie dzieje, ale dalsza jazde jest mocno uciazliwa. Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
  3. tego nie wiem....ale godzine wczesniej korygowalem kąt tez w silniku AFN w passacie i po ustawieniu na 50 jed chodzi ok....( te same ustawienia w programie dla obydwu aut)
  4. Witam :-)))) Mam pytanie....Wiem ze w silniku 1,9 TDi AFN statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku powinien na VAGu wynosic od 49 do 54 jednostek. Otoz po podlaczeniu mojego auta wynosi on 33 jed ( bez urzadzen typu klima radio itp) Dodam ze nie ma namniejszego problemu z zapalaniem na zimno, na goraco nie dymi i idzie tak jak trzeba..... Po przestawiniu go na wartosc np 50 chodzi duzo glosniej i gorzej pali......Jaka moze byc tego przyczyna? Moze ma zrobiona jakas korekte dawki wtryskowej???? Prosze o wypowiedz w tej kwesti.... Z gory dziekuje i pozdrawiam
  5. Witam..... Jaki jest prawidłowy kąt początku wtrysku w audi a4 dla silnika 2,5 TDi 150 KM z Vaga.... Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam uzupełnij profil
  6. Przewody podcisnieniowe powymienialem na nowe Pozostaje turbina lub zaworek MOze ktos wie gdzie go dostac? Jak w sklepacvh mowie N75 to nikt nie wie o co chodzi
  7. Dodaje logi W pierwszym wierszu zlapal tryb awaryjny w drugim juz nie
  8. Swidniczanin

    Tryb awaryjny 1,9 AFN

    Witam 1.9 TDI AFN Dzisiaj wszedl mi w tryb awaryjny Najpierw lapal go po 3 tys pozniej po 4 teraz niby jest ok Po podlaczeniu Vaga wyszedl blad 575 : itake monifild pressure 17-00 Control Difference Moze ktos na podstawie tego moze cos powiedziec Zrobilem logi Postaram sie wrzucic je dzis wieczorem Dziekuje i pozdrawiam
  9. Swidniczanin

    Nieznany kod błędu

    Witam Wiem ze to jest forum a4 ale moze ktos mi pomoze W VW Polo 1,4 benzyna 2002r mojego ojca ciagle zaswieca sie check Podłączam go fejsem obdII programem VWTool i pojawiaja sie bledy: 18044 nieznany kod 17550 (P1142) Fuel Restriction Condition Szukam szukam i nie moge odnalesc znaczenia tego pierwszego Nie ma go w opisach kodów Vaga Bede wdzieczny za pomoc i ewentualne wskazowki Pozdrawiam
  10. Witam Prosze o analize logów. Chciałem sprawdzić w jakiej kondycji jest silnik w moim audi :-) (jego osprzęt) temat dołączony do FAQ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...