Sassy
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Sassy
Informacje
-
Imię
Dominik
-
Miasto
Lubin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Sassy
0
Reputacja
-
O ile dobrze zrozumiałem to jeden nowy, a resztę ściągać i wymienić uszczelki(osobiście bym to sobie darował jeżeli nie ma z nimi problemów). Po obdzwonieniu kilku mechaników i poczytaniu postów tu i ogólnie na forum raczej auta tam nie oddam, bo mnie ogolą z kasy do zera, a auto dalej nawet nie będzie w 100 procentach ogarnięte
-
Sassy obserwuje zawartość Wymiana wahaczy i zawieszenie przód
-
Witam Posiadam zaniedbanego małysza, którego postanowiłem reanimować. Ostatnio odstawiłem go do warsztatu na wymianę maglownicy i okazało się, że niestety problemów jest więcej. Osobiście nie znam cen różnych usług tego typu stąd ten post. Za wymianę dolnych wahaczy przednich, łączników stabilizatora, niesprawnego zacisku hamulcowego i wyczyszczenie i przejrzenie pozostałych + wszystko co tam może przy okazji wyjść (mowa o przednich amortyzatorach, reszcie wahaczy) policzono 3-5tys robocizna + części (zakładając, że 3 tys w najlepszym wypadku jak nic więcej nie wyjdzie). Do tego osobno koszt wymiany magla i zbieżność 400zł (maglownice i końcówki drążków kupiłem już nowe przed oddaniem do warsztatu). Jak myślicie, cena git czy rozglądać się za innym warsztatem? Nie ukrywam, że zależy mi na doprowadzeniu tego auta do bardzo dobrego stanu, jednak wolę się upewnić czy rzeczywiście tyle kosztuje taka usługa i czy nikt nie próbuje mnie naciągnąć. Jeżeli założyłem temat w złym dziale to z góry przepraszam, jestem tu nowy