Skocz do zawartości

Sassy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sassy

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sassy

0

Reputacja

  1. O ile dobrze zrozumiałem to jeden nowy, a resztę ściągać i wymienić uszczelki(osobiście bym to sobie darował jeżeli nie ma z nimi problemów). Po obdzwonieniu kilku mechaników i poczytaniu postów tu i ogólnie na forum raczej auta tam nie oddam, bo mnie ogolą z kasy do zera, a auto dalej nawet nie będzie w 100 procentach ogarnięte
  2. Witam Posiadam zaniedbanego małysza, którego postanowiłem reanimować. Ostatnio odstawiłem go do warsztatu na wymianę maglownicy i okazało się, że niestety problemów jest więcej. Osobiście nie znam cen różnych usług tego typu stąd ten post. Za wymianę dolnych wahaczy przednich, łączników stabilizatora, niesprawnego zacisku hamulcowego i wyczyszczenie i przejrzenie pozostałych + wszystko co tam może przy okazji wyjść (mowa o przednich amortyzatorach, reszcie wahaczy) policzono 3-5tys robocizna + części (zakładając, że 3 tys w najlepszym wypadku jak nic więcej nie wyjdzie). Do tego osobno koszt wymiany magla i zbieżność 400zł (maglownice i końcówki drążków kupiłem już nowe przed oddaniem do warsztatu). Jak myślicie, cena git czy rozglądać się za innym warsztatem? Nie ukrywam, że zależy mi na doprowadzeniu tego auta do bardzo dobrego stanu, jednak wolę się upewnić czy rzeczywiście tyle kosztuje taka usługa i czy nikt nie próbuje mnie naciągnąć. Jeżeli założyłem temat w złym dziale to z góry przepraszam, jestem tu nowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...