Skocz do zawartości

kamilok02

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilok02

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia kamilok02

0

Reputacja

  1. Panowie sytuacja wygląda następująco. Manetki wyglądają okej napięcie od nich wychodzi, wiązka jest w porządku pomiary się zgadzają i jest ciągłość przewodów. Przekaźnik również działa poprawnie i wszystkie pomiary się zgadzają. Natomiast pojawia się mały problem z masą. Napięcie na masie wynosi od 3-12V w zależności od bujania autem. Zgaduje że gdzieś jest słaby styk na masie stąd problem z wycieraczkami. Czy jest ktoś w stanie pomóc mi zlokalizować masę? Zawartość dodana 33 minuty później Mógłby ktoś pomóc mi znaleźć schemat wiązki od wycieraczek?
  2. Jakieś rady jak mogę tego dokonać? Na moje oko manetki są nitowane aczkolwiek pewności nie mam, jak mógłbym je sprawdzić? Dodam iż wycieraczki magicznie zaczęły działać same z dnia na dzień. Sprawdziłem przekaźnik i ma on na sobie taki dziwny nalot jakby "przypalone" piny. Jest możliwość że wina leży po stronie przekaźnika jeśli spryskiwacze działają bez problemu?
  3. Dokładnie tak. I nie wiem czy jest jakiś problem z wiązką czy gdzieś indziej należy szukać problemu
  4. Wiesz co mechanizm zakupiłem cały używany z tego samego auta. Ten sam rok nawet to samo oznaczenie silnika. Aczkolwiek stary jak i nowy mechanizm po spięciu na krótko działają bez zarzutów
  5. Witam. Posiadam problem z wycieraczkami. Już jakiś czas temu zaczynały się z nimi problemy. Na początku wyglądało to tak że w upalne dni (28-30 stopni) nagle przestawały działać, natomiast następnego dnia z rana już działały właściwie. Po pewnym czasie problem ustał. Natomiast w dniu dzisiejszym ponownie wrócił. Od razu wymieniłem mechanizm z silniczkiem ( zakupiłem go już wcześniej za śmieszną cenę ) natomiast problem nie ustaje. Zmierzyłem napięcie na wtyczce od silniczka i pokazuje tylko 0,4V na 2 pinie i 30 Ohma. Gdzie szukać problemu? Od czego mogę zacząć? Dodam iż bezpiecznik jest w porządku a spryskiwacze działają bez zarzutów ( nawet podczas spryskiwania szyby wycieraczki się nie załączają )
  6. Bardzo możliwe że przypadkiem to ruszyłem robiąc mechanizm od podnoszenia szyby. Aczkolwiek problem z szumami pojawił się dużo dużo później.
  7. Masz na myśli ramkę tą dookoła szyby jakby? W jaki sposób to wyregulować?
  8. Też prawda. Stosunek do auta mam dobry jest w dobrym stanie jak na swoje lata. Aczkolwiek wiesz, jeśli wydajesz 1000zl np. na auto warte 40k nie jest tak szkoda. Co innego jeśli wydajesz 1000 na auto warte 4k. Ale myślę że jednak tak zrobię jak radzisz. Natomiast z drzwiami już próbowałem się bawić. Były opadnięte. Pokręciłem jakimiś śrubkami i chyba jest okej. Byłbyś w stanie po zdjęciach ocenić sytuację swoim zdaniem? Jutro podeślę zdjęcia jak wygląda ich spasowanie. Wcześniej była dość spora szparka między drzwiami a słupkiem. Lecz wydaje mi się że teraz są ciut za wysoko. Natomiast spasowanie karoserii wychodzi idealnie. Pomimo takiej regulacji (o ile tak to mogę nazwać) nie ma żadnej poprawy jeśli chodzi o szumy
  9. Co do szyby przedniej woda przecieka głównie z prawego górnego rogu gdzie właśnie ta "uszczelka" wygląda na dość mocno poturbowaną przez życie. Tak samo to wygląda na przy tylnej szybie lecz tam na razie sucho. Myślisz, że wymiana tego nic nie da? Auto dość stare więc nie chciałbym się pchać w takie koszty aczkolwiek jeśli nie będzie innego wyjścia będę musiał A co do drzwi to czytałem opinie o tych gąbeczkach na Allegro np. i zdarzały się opinie że to za dużo nie daje. Poszukam filmiku od Dudy może jakoś mnie to naprowadzi. A jeśli chodzi o regulację to masz na myśli regulacje bardziej przy zawiasie czy to od dociągania drzwi? Nie znam się na tym totalnie a chciałbym wiedzieć od czego zacząć.
  10. Witam. Ostatnio zauważyłem, że przednia szyba przepuszcza wodę. Po ulewnym dniu przednie słupki są mokre. Myślę że mam do wymiany uszczelki szyb, aczkolwiek nie wiem jak się za to zabrać. Czy coś takiego mógłbym w tym przypadku zastosować? Uszczelka szyby ciągnika, koparki, ładowarki WWW.GLASGUM.PL Uszczelka szyby koparki, ładowarki, Ursus C-330, C-360, C-4011, C-385, T-25 i pochodne. Służy do konstrukcyjnego montażu szyb w maszynach rolniczych i budowl... Mam jeszcze jedno pytanie. Od jakiegoś czasu przy prędkości około 120km/h strasznie szumi od góry drzwi kierowcy. Dodam iż jak jestem na myjni to niewielka ilość wody przedostaje mi się do środka. Czy tam również będą do wymiany te uszczelki na drzwiach czy w tym przypadku będą to uszczelki wewnątrz. Mam na myśli uszczlki tego typu: allegro.pl ALLEGRO.PL Co o tym wszystkim sądzicie?
  11. Problem polega na tym że nie działa mi również ABS przez co nie mogę się połączyć z praktycznie żadnym modułem
  12. Witam. Tak jak w temacie, całkowicie nie działają mi wycieraczki. Około 2 lat temu miałem podobny problem, natomiast sam ustał. Spryskiwacze normalnie działają jak i nawiew. Ktoś poradzi od czego warto zacząć? Dodam iż osobiście podejrzewam problem z wiązką natomiast nie mam pojęcia jak się za to zabrać
  13. Właśnie nie wiem. Podejrzewam że te przewody wchodzące do pompy. Natomiast jeśli sam je próbowałem w ten sposób docisnąć nic się nie działo.
  14. Witam. Od dłuższego czasu świeci mi się na żółto kontrolka ABS i na fisie również wyskakuje komunikat problemu z hamulcami. Na początku zaświeciło się i od razu gasło. Na chwilę obecną świeci praktycznie non stop. Raz na jakiś czas zniknie natomiast po wjechaniu w dziurę ponownie wyskakuje błąd. Po wpięciu komputera diagnostycznego nie można zdiagnozować błędu. Komputer nie łączy się z modułem od ABS. Podczas diagnostyki mechanik docisnął coś i nagle komunikat zgasł, natomiast jak puścił wyskoczył ponownie. Czy jest możliwość naprawy tego czy zostaje tylko i wyłącznie wymiana na nową pompę ABS?
  15. Witam, Ostatnio pojawia mi się pewien problem. W losowych momentach jazdy zapala mi się kontrolka ABS na 2 sekundy po czym gaśnie a na komputerze pokładowym wyskakuje komunikat o problemie z układem hamulcowym po czym po 3 sygnałach dźwiękowych wszystko jest jak wcześniej. Dodam iż płyn hamulcowy jest prawie na maksie, pedał hamulca nie wpada w podłogę a ABS normalnie działa podczas mocniejszego hamowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...