Skocz do zawartości

Krzycho1000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzycho1000

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Bełżyce

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Krzycho1000

0

Reputacja

  1. Witam, mam 2.0 TDI kod silnika CNHA 190 km pół roku temu miałem zapchany kolektor ssący i teraz znowu to samo mi się zrobiło. Samochód ma usunięty i wyprogramowany DPF i ad blue. Dwóch mechaników już mi mówiło że przez brak DPF zapycha mi się kolektor i EGR. Pod kompem wyskakuje mi P0402 błąd EGR natężenie przepływu za duże. Samochód zaczął dymić, zrobił się słabszy a jak więcej gazu dodam to miga kontrolka świecy żarowej i check oraz tryb awaryjny. Mechanik namawia mnie żeby wstawić DPF i zmienić softa ale mam wątpliwości czy to pomoże bo przecież DPF jest już za silnikiem. Wydaje mi się że jakby zaślepić EGR i wyprogramowany to nie byłoby problemu ale niestety żaden mechanik nie chce się tego podjąć. Czy ktoś miał podobny problem? Nie wiem czy wstawiać ten DPF czy nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...