Skocz do zawartości

Szesc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szesc

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Bochum

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Szesc

0

Reputacja

  1. Szesc

    Mruga check przy 200

    O widzisz i od tego może jest potrzeba zacząć, a nie od szklanej kuli jak kolega polecał:) jak to sprawdzić kolego. Gdzie szukać jakiś zmian fizycznych na kablach, sterownikach ?
  2. Szesc

    Mruga check przy 200

    No jasne. Jak jesteś takim magikiem to poproszę 100k euro na konto ^^ nie no na poważnie. Skoro na kompie nie pokazuje błędów, to chyba zapytać ludzi, którzy mają takie samo auto nie zaszkodzi prawda? Ale jak wolisz wróżyć że szklanej kuli to może lepiej do tv a nie na forum siedzisz?
  3. Szesc

    Mruga check przy 200

    Czyli również twierdzisz że wypadanie zapłonu? Hymn no okej poczekam na inne wypowiedzi użytkowników. Ale czy w takim wypadku wymieniać świece? Kupiłem auto jakieś 8tys.km temu wymieniłem rozrządy, dlaczego diagnoza jest wypadający zapłon? Moze ktoś to wytłumaczyć?
  4. Szesc

    Mruga check przy 200

    Na kompie brak błędów
  5. Szesc

    Mruga check przy 200

    A czy jak zapłon wypada to nie powinien stracić choć na chwilkę mocy/ szarpnac/ cokolwiek? Bo nic takiego się nie dzieje. O to głównie mi chodzi; co z checkiem, bo gaz myślę że właśnie jest tak wystrojony, sam gaz słabe osiągi ma tym bardziej, że silnik jest pod PB98. Gdyby cewka to by nie palił na wszystkie garki, a jak świece Stare to może za małą iskrę dają przez co przy osiagu 200 mruga checkiem?
  6. Szesc

    Mruga check przy 200

    1.8t bex 140kw + lpg 2004r. Nie pali oleju NIC, nie szarpie silnikiem, pracuje równo. Choć wydaje mi się że ma mało mocy do póki turbo nie odpali 1. Dlaczego przy +/- 195/215 (inny rozmiar koła) mruga check engine, kiedy zwolnię znika, kiedy przyspieszę, widać go i mruga. Słabe baterie? Świece/ kable ? Alternator? Inne? 2. Dlaczego przy dużych prędkościach spala paliwo zamiast LPG?
  7. Więc Panowie i drogie Panie w obecnym czasie jaki rozrząd wybrać? Kupiłem auto i nie chcę zwlekać, jest to quattro 1.8T bex 190km 140kw kombi 2xs-line chcialbym wymienić oba rozrządy żeby mieć spokój na dłuższy czas. Dopowiem, że mechanikiem nie jestem ale zakochalem sie w tym aucie nie chcę części za grosze ale tez aktualnie milionów nie mam, a zwlekać nie mogę, wiadomo. Niech będzie chociaz na 60k ^^do 40k km nazbieram na lepszy i wymienię. Chyba że, to na prawdę nie dużo trzeba dołożyć za jakość. Prosze o informacje moi drodzy. Z fartem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...