Skocz do zawartości

Nowy Sławek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nowy Sławek

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Nowy Sławek

0

Reputacja

  1. Zapomniałem jeszcze dodać jednego , nie do końca sam się odpowietrzy. Ten silnik ma dwie pompy wody , trzeba programem np Vcds robić adaptacje . Znalazłem procedurę na zagranicznym forum i tak właśnie robiłem. Dwa razy odpowietrzylem całość, najpierw pompę wysokiego obiegu na odpalonym silniku , auto samo zmieniało obroty , potem niskiego obiegu na wyłączonym silniku .
  2. No dokładnie, tak jak pisałeś. Ja jestem z Lubuskiego, więc nawet nie dojadę tam do Ciebie, chyba ,że z "małzerem" wody hehe. A tak na poważnie to w piątek podstawie i się okaże. Oczywiście dam znać. Dzięki za podpowiedź przekażę mechanikowi , do usłyszenia.
  3. Cześć. Dziękuję za odpowiedź, takie odpowiedzi są konkretne i na temat . Nawiązując do mojego problemu, byłem w tym aso .. wymienili zbiornika dwa weze, termostat i oddali . Nadal wyrzuciło mi plyn . Pojechałem na reklamcje , sprawdzili drugi raz i diagnoza , uszczelka pod głowicą. Koszt taki ,że nogi się uginają ale to Niemieckie Aso . Mam pod ręką więc tutaj oddałem . Mój znajomy mechanik się nie zgadza . W piątek będę podstawiał mu , sprawdzi chlodniczke EGR . Jeśli to będzie to ,będę szczęśliwy, jeśli nie, pozwę sprzedawcę o ukrytą wadę i będę w sądzie walczył
  4. Witam kolegów ponownie . Pojeździłem trochę i jest nieznaczna poprawa , dwa razy już musiałem dolac płynu , za pierwszym razem prawie pół zbiorniczka , za drugim połowę z tego. Było wszystko zapowietrzone, słychać było bulgotanie w nagrzewnicy i było dużo powietrza w zbiorniczku . Ale nadal widzę odrobinki powietrza w zbiorniku... one wlatuje wraz z cieczą od strony czarnego sztywnego węża.. czy to nadal się odpowietrza ? Czy jest jakiś problem ? Pokaże na zdjęciu o który wężyk mi chodzi , Pozdrawiam
  5. No dobra , tak zrobię. Dziękuję za wskazówki, napisze jaki efekt jest , jak trochę nim pojeżdżę
  6. Zalałem do poziomu max, utrzymywałem obroty przez 15 sec na 2500k , pompowałem wężami w najwyższych punktach i zamknąłem zbiornik
  7. Dodam jeszcze, że temperatura silnika pokazuje 90 stopni ,wentylator się nie uruchamia a jak sprawdziłem amatorsko jaka jest temperatura w zbiorniku to miałem około 100
  8. Witam wszystkich, mam mały problem z moja audi A4 B8. Kupiłem auto dwa tygodnie temu, po zakupie zauważyłem wyciek płynu, szukałem aż znalazłem. Okazało się, że mam pekniety zbiorniczek wyrownawczy . Wymieniłem ,zlałem stary plyn , wlałem nowy i odpowietrzyłem. Było wszystko w porządku przez dwa dni . Wczoraj wróciłem z wycieczki i prawie cały plyn mi uciekł, jest mokro z okolicy zbiornika . Tak jakby tym razem spod korka wywalało, ale czy to normalne ,że wywala plyn ? Dlaczego stary zbiornik był pekniety .. coś jest nie tak z obiegiem ? Proszę o porady , zanim oddam auto do Aso .. autko 2.0 Tdi 150KM (CSUA) 2015 r 118.000 przebieg, na 113.000 wymieniony rozrząd z pompą wody . Pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...