Skocz do zawartości

pitkos

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pitkos

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Środa Śląska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia pitkos

0

Reputacja

  1. Więc zabezpieczyłem przewody i linki za pomocą grubych tulei gumowych aby nie ocierały o siebie. Jednak jest to tymczasowe rozwiązanie ponieważ powoduje to zwiększenie sztywności przewodów i uważam że należy doprowadzić układ linek do "fabrycznego stanu"
  2. Witam wszystkich jako że to mój pierwszy post na tym forum. Wymieniłem w Audi A4 B5 Avant 1997 hamulce z tyłu: tarcze, jarzmo, zaciski, klocki, węzyki wszystko nowe. Jako że nie mam zaufania do aluminiowych zacisków (często sprawiały problemy również w poprzednim samochodzie) postanowiłem założyć oryginalne żeliwne jak we wcześniejszych rocznikach. Zaciski 8D0 615 423(4), jarzmo 443 615 425A, klocki 4A0 698 451, przewód (wężyk) 8D0 611 775B. Problem w tym że linka ręcznego krzyżuje się z wężykiem hydraulicznym i o niego ociera. Nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć jak wygląda ta "wężykologia" w samochodach z żeliwnymi zaciskami. Przypuszczam że uchwyt wężyka do belki skrętnej jest przesunięty tak że wężyk idzie bardziej płasko. Czy ktoś mógłby zrobić kilka fotek tak aby było widać jak to jest rozwiązane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...