LucasMX
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O LucasMX
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia LucasMX
0
Reputacja
-
Bo już prawie 100 tys. moje audi ma przejechane na tym oleju, statyczna to ma sens tylko przy regularnych wymianach z tego co słyszałem. Od nowości i jak mamy pewność jaki olej w tej skrzyni jest.
-
U mnie na ten moment tylko dynamiczna wymiana wchodzi w grę, to pewnie koszt dwa razy większy.
-
Pewnie masz na myśli statyczną wymianę?
-
LucasMX obserwuje zawartość Problem przy silniku 2.0 tfsi , Koszt wymiany oleju w s-tronic i Wymiana rozrządu
-
Witam. Orientuje się ktoś ile może kosztować wymiana oleju w skrzyni biegów s-tronic w audi a4b8 2010 quattro?
-
Witam, czy ten odgłos silnika to norma, czy trzeba by juz powoli wymieniać łańcuch rozrządu? Podczas kręcenia filmu silnik był zimny.
-
Dzięki za odpowiedź. Moje podejrzenia też wzbudził mechanik, który stwierdził ze tak nie powinno być, ale wyczulony na naciągactwo wolałem jeszcze spytać tu. Ten klekot też ustał na razie to poczekam z kolejną wizytą.
-
Witam. Otóż niedawno kupiłem moje audi a4 b8 i przy silniku coś wzbudziło moje podejrzenia. Pragnę jeszcze zaznaczyć, że żaden ze mnie mechanik i proszę o łopatologiczne podejście. Na załączonym przeze mnie filmikach w centralnym punkcie jest część, która wydaje się niedokręcona i sporadycznie wydaje taki z siebie klekot. I tu rodzi się moje pytanie co to i czy jest się czym martwić? I czy wizyta u mechanika jest na cito czy może trochę poczekac? VID_20220823_181444.mp4 VID_20220823_174930.mp4