Skocz do zawartości

Manky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Manky

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Manky

0

Reputacja

  1. Manky

    Felgi AUDI OE DEMO

    Muszę wymienić felgi 17" w swoim a4 b7. Przeglądając ogłoszenia z różnymi felgami często przewijają się felgi DEMO Audi OE. Co o nich myślicie? Czy są oryginalne? Warto się nimi zainteresować? Przykładowe felgi którymi byłbym zainteresowany: allegro.pl ALLEGRO.PL lub allegro.pl ALLEGRO.PL
  2. Miałem ori, wyglądało to tak samo, jeszcze się przycinał powyżej 4000rpm, ale jeszcze raz sprawdzę. Obstawiam że gruszka za słaba i uchyla się przy niskim ciśnieniu dlatego słabo wstaje. Dzięki za wykres serii.
  3. Seria, zrobione turbo dwa miesiące temu przez poprzedniego właściciela, obstawiam że gruszka za słaba i za wcześnie się uchyla.
  4. Przy 0.36 wstawało dopiero przy 3000rpm. Przy jakich obrotach fabrycznie powinien być pełen boost?
  5. To lepiej żeby wstawało jak seria czyli 2200-2500 ale przeladowywało czy żeby było ciśnienie 0.3 bez n75. Jeśli softem da się to poprawić to nie wiem która wersja lepsza.
  6. Tylko po podciągnięciu ciśnienie skacze do 1bara, nawet ponad, a ciśnienie bez n75 jest za duże bo ok.0.41 Jeśli da się to zrobić softem to lepiej tak jak teraz zostawić sztangę czy ją podciągnąć żeby wstawało jak wtedy, czy może jakaś konkretna wartość?
  7. Mam problem z późno wstającym turbo. Turbo dobrze wstawało ale przeladowywało tak jak na ostatnim logu, po odpięciu n75 było ok. 0,41 bara doładowania, zacząłem regulować sztangę i teraz jest ok. 0.31 bara po odpięciu wtyczki. Wymienione świece, cewki, przepływka, n75 pierburga, turbo zrobione przez poprzedniego właściciela dwa miesiące temu (turbo, gruszka, kolektor wydechowy), nieszczelności w dolocie nie ma, chyba że źle sprawdzam, wężyki do n75 nowe, gruszka nie zacina się, DV po wciśnięciu tłoczka i przytrzymaniu palcem nie opada. Jedyna rzecz która przychodzi mi do głowy to jakaś nieszczelność przy dv lub przepuszczający dv mimo sprawnego tłoczka (nie sprawdziłem czy jest szczelna tymi grubymi króćcami). Logi robione na benzynie. Po regulacji 02 033: https://log.tunezilla.com/s/QlLylF7S 03 020: https://log.tunezilla.com/s/iLLYLDiR 115 118: https://log.tunezilla.com/s/ZOBBCRo9 Przed regulacją 115 118: https://log.tunezilla.com/s/aXdtztNM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...