Skocz do zawartości

Marcin92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin92

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Marcin92

0

Reputacja

  1. Witam, Od jakiegoś czasu borykam się z problemem wypadania zapłonu na 4 cylindrze. Zapłon wypada tylko na biegu jałowym i to nie za każdym razem. Nieraz potrafi cały dzień pracować normalnie a później co postój to autem telepie i miga check engine. , po ruszeniu wszystko wraca do normy. Auto nie traci mocy itp. Po dłuższym postoju na biegu jałowym pojawia się migająca kontrolka check engine oraz czasem EPC. Po zgaszeniu i odpaleniu silnika EPC znika i auto pracuje normalnie. Na komputerze pokazuje błąd P0300 (wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach) Zostały wymienione cewki i świece i nic się nie zmieniło. Następnie zostały zamienione miejscami wtryskiwacze ale dalej wypada zapłon tylko na cylindrze 4. Mechanik wpadł na pomysł żeby wyczyścić kolektor ssący ale to też nie pomogło. Teraz padło na remont głowicy bo twierdzi że zacina się zawór. Kompresja na zaworach 1-3 ok. 9-10 bar, natomiast na 4 wychodzi 7,5 . Dzisiaj zmierzył kompresje zaraz po tym jak wywaliło zapłon i wyszło na 4 cylindrze 5 bar. Oleju nie ubywa ani nie kopci. Dodam również że jest czasem problem z odpaleniem silnika gdy jest ciepły ale nie zdarza się to zbyt często. Teraz moje pytanie czy to może być faktycznie problem z głowicą czy może co jeszcze powinienem sprawdzić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...