Skocz do zawartości

Perlicz_VII

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Perlicz_VII

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AXW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Perlicz_VII

0

Reputacja

  1. Cześć posiadam audi a4 b6 1.9tdi 130km awx z 2001r FWD jak w temacie, nie gaśnie mi rezerwa, ponadto szaleje mi wskaźnik paliwa... wskaźnik paliwa zachowuje się dziwnie, kiedy dotankuje samochód, wskazówka potrafi wskazywać rezerwę, z coraz mniejszą ilością paliwa wskazówka zbliża się do połowy zbiornika, przy czym cały czas pali sie rezerwa. zaczęło się to po wymianie licznika, koleś go kodował, coś się zjebało, on sam próbował to ogarnąć, ale się nie udało. wczoraj przyszedł mi kabel do vcds'a, więc w razie waszych pomysłów mogę zrobić coś samemu. sprawdziłem wartość jaką zakodował licznik to 03101 po wpisaniu w kodowaniu tej samej wartości "03101" i zaakceptowaniu, rezerwa znikała na około 2minuty po zmienieniu wartości na 02101 rezerwa znika na dobre ale pokazuje mi praktycznie pełny zbiornik paliwa. a wiem że paliwa mam w nim tyle co kot napłakał odpinałem bezpiecznik nr. 15, nie pomogło jak coś zauważyłem też, że jak wchodzę w licznik to w komponencie pokazuje mi się "avant" a mam sedana. Cały czas na wyświetlaczu fis informuje mnie o braku płynu do spryskiwaczy, też nie wiem jak to usunąć...
  2. Witam serdecznie, Posiadam Audi a4 b6 1.9 tdi 2001r Moj stary licznik ma rozlany ekran, więc postanowiłem kupić coś nowego... Postanowiłem kupic licznik z 2.5tdi 2002r z kolorowy fisem, do tego kupiłem pająka z tempomatem i przyciskami do full fisa i kierownice multi 4 ramienną z b7. No więc po wymianie licznika, mryga mi immo i wiadomo, auto po odpaleniu od razu gasnie, potrzebuje kogoś kto potrafiłby przenieść przebieg ze starego licznika do nowego (o ile jest taka możliwość) zakodować ten kluczyk żeby chodził z tym licznikiem, odblokował fis i dołożył tempomat. Nie mam problemu z podmiana części, ale nie moja bajka zaczyna się z kodowaniem tego ustrojstwa. Macie kogoś? A może jeden z Was to potrafi? Oczywiście zapłacę ? Dodam że dzwoniłem po warsztatach. Po podaniu modelu, rocznika i silnika, Mówili że nie będą się z tym bawić w tym modelu w dieslu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...