Skocz do zawartości

Danian8324

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Danian8324

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Danian8324

0

Reputacja

  1. Danian8324

    Czujnik temperatury

    Witam Wiem że temat pewnie wałkowany 100 razy ale czy ktoś ma numer orginalnego czujnika temperatury (G62) do 2.0 ALT?
  2. Witam Potrzebuje kupić katalizator do A4 B6 2.0 ALT. Oryginalny pewnie kosztuje tyle co całe auto dlatego pytanie czy znacie jakieś dobre lub w miarę dobre zamienniki? Tylko proszę bez odpowiedzi typu wytnij kata ?
  3. A to od VW nie wiedziałem czy pasuje
  4. Witam Potrzebuje numer (o ile taki jest) korka zbiornika wyrównawczego do 2.0 ALT. Albo jakiś dobry sprawdzony zamiennik. Wszystkie w necie to jakieś za 11 zł a one podobno się nie nadają.
  5. Membrana cała, cięgno całe, ogólnie gruszka sprawna( sprawdzona w innym aucie) ale nie chodzi. Podejrzewam że nie dochodzi podciśnienie do zbiorniczka. Gdzie szukać problemu?
  6. Odświeżę temat. Auto muł do 3.5 tys obrotów, kierownica powietrza oczywiście nie chodzi tylko nie wiem czy właśnie ona jest problemem.. Odłączyłem wężyk od zaworka ten który idzie do zbiorniczka podciśnienia, zatkałem palcem kolega gazował i nic nie wciągało, podłączyłem tam strzykawke i też nie zassało. Pytanie czy tam powinno być ciśnienie? Później odłączyłem wężyk od gruszki podłączyłem strzykawke i też zero ciśnienia. Już nie wiem co to może być. Jakieś sugestie?
  7. Danian8324

    Brak mocy 2.0 alt

    Możesz opisać dokładniej?
  8. Danian8324

    Brak mocy 2.0 alt

    Fakt, mój błąd. Przepraszam
  9. Danian8324

    Brak mocy 2.0 alt

    Witam Co to może być w 2.0 alt z lpg. Dostał muła jak polonez, buta dostaje dopiero powyżej 3tyś obrotów jakby go coś puściło do tego kopci na biało i falują obroty jak zimny. Dodam że test spalin wyszedł pozytywnie kolor niebieski. Sprawdzałem jeszcze kierownice powietrza i cięgno w ogóle nie reaguje. Może być to przyczynę tego wszystkiego? received_2526866210789998.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...