Danian8324
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Danian8324
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Danian8324
0
Reputacja
-
Danian8324 obserwuje zawartość Brak mocy 2.0 alt , Czujnik temperatury , Katalizator 2.0 ALT i 2 innych
-
Witam Wiem że temat pewnie wałkowany 100 razy ale czy ktoś ma numer orginalnego czujnika temperatury (G62) do 2.0 ALT?
-
Witam Potrzebuje kupić katalizator do A4 B6 2.0 ALT. Oryginalny pewnie kosztuje tyle co całe auto dlatego pytanie czy znacie jakieś dobre lub w miarę dobre zamienniki? Tylko proszę bez odpowiedzi typu wytnij kata ?
-
A to od VW nie wiedziałem czy pasuje
-
Witam Potrzebuje numer (o ile taki jest) korka zbiornika wyrównawczego do 2.0 ALT. Albo jakiś dobry sprawdzony zamiennik. Wszystkie w necie to jakieś za 11 zł a one podobno się nie nadają.
-
Kierownica powietrza przy kolektorze ssącym w A4 B6 ALT
Danian8324 odpowiedział(a) na daro84.pl temat w 2.0
Membrana cała, cięgno całe, ogólnie gruszka sprawna( sprawdzona w innym aucie) ale nie chodzi. Podejrzewam że nie dochodzi podciśnienie do zbiorniczka. Gdzie szukać problemu? -
Kierownica powietrza przy kolektorze ssącym w A4 B6 ALT
Danian8324 odpowiedział(a) na daro84.pl temat w 2.0
Odświeżę temat. Auto muł do 3.5 tys obrotów, kierownica powietrza oczywiście nie chodzi tylko nie wiem czy właśnie ona jest problemem.. Odłączyłem wężyk od zaworka ten który idzie do zbiorniczka podciśnienia, zatkałem palcem kolega gazował i nic nie wciągało, podłączyłem tam strzykawke i też nie zassało. Pytanie czy tam powinno być ciśnienie? Później odłączyłem wężyk od gruszki podłączyłem strzykawke i też zero ciśnienia. Już nie wiem co to może być. Jakieś sugestie? -
Możesz opisać dokładniej?
-
Fakt, mój błąd. Przepraszam
-
Witam Co to może być w 2.0 alt z lpg. Dostał muła jak polonez, buta dostaje dopiero powyżej 3tyś obrotów jakby go coś puściło do tego kopci na biało i falują obroty jak zimny. Dodam że test spalin wyszedł pozytywnie kolor niebieski. Sprawdzałem jeszcze kierownice powietrza i cięgno w ogóle nie reaguje. Może być to przyczynę tego wszystkiego? received_2526866210789998.mp4