Skocz do zawartości

kostef

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kostef

Informacje

  • Imię
    Stefan
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    Peugeot
  • Nadwozie
    brak
  • Rok produkcji
    1989
  • Silnik
    1.9 D
  • Kod silnika
    XT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kostef

0

Reputacja

  1. Co może spowodować jazda na stukającym wałku? Jak czytałem na niemieckim forum, są ludzie, którzy tak jeżdzą długo. Inna część ludzi, którzy nie czytają for takich jak to - nawet nie wiedzą o problemie i mają 200-250tkm przebiegu?
  2. Taki sam temat założyłem na forum A6, gdyż nie wiem jeszcze co kupię, ale jestem ciekawy opinii właścicieli A6 jak i A4 gdyż oba modele mam na celowniku. Od długiego czasu podoba mi się Audi A6 C7 (głównie po liftingu) oraz Audi A4 B9. Oba są w moim realnym zasięgu finansowym. Widziałem, że jest nota techniczna na silniki CRTC, CRTD. Mają jakąś wadę wałka rozrządu rzekomo. Oglądałem dwie A4 w mojej okolicy i jedną A6 C7 (jakiś czas temu). A4 miało silnik 218ps. W każdym z tych trzech silników, było słychać pukający wałek, w tej 218ps najmniej. W jednej z A6, właściciel mówił że podniósł w sofcie ciśnienie oleju. Przeszukałem internet i powiem wprost, nie znalazłem za dużo przypadków uszkodzonych w.w silników. Owszem zdarzają się zatarte - tak jak każde inne, ale tutaj niby pomaga olej 5w30/5w40 zamiast 0w20 oraz modyfikacja softu zwiększająca ciśnienie pompy oleju. A co z tym wałkiem wydechowym? Na niemieckim forum ktoś zrobił 60 tys km z pukającym wałkiem. I co dalej? Przecież to jest niesłyszalne z odległości pół metra, a przy zamkniętej masce już w ogóle (chyba że to nie było to - co słyszałem). Mam na oku dwa auta - jedno A6 C7 i drugie A4 B9 - A6 ma CRTC bodajże, A4 ma CSWB - to same, zdławione softem. I pytanie - czy jest czego się bać? Nie chce 2.0TDI bo jest za słaby, no i co V6 to V6 - dźwięk - jeśli można o tym mówić w przypadku diesla, to tak czy inaczej w V6 będzie lepszy niż w R4. 2.0TDI ma bardzo dużo wątków związanych z awaryjnością - są to róźne rzeczy, może wynika też z tego że jest ich więcej? Więc pytanie, jakie skutki mogą być jazdy z pukającym wałkiem wydechowym, Jaka jest żywotność silnika ze zmodyfikowanym softem. Planuje zakup auta z około 100 tys km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...