worms9999
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O worms9999
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Katowice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia worms9999
0
Reputacja
-
Witam, mój problem rozwiązany okazało się że termostat był tak stary że przepuszczał płyn. A że jest w takim miejscu to trudno to dojrzeć.
-
No dobra, będę obserwował. Napisze jak się z tym uporam. Dzięki
-
Może od początku. Odkąd wymieniłem rozrząd wraz z chłodnica było wszystko ok płyn chlodniczy na swoim miejscu, aż do przedwczoraj jak zauważyłem że mam go sporo poniżej minimum. Dolałem płynu powyżej minimum na drugi dzień przejechałem się do pracy i wtedy zobaczyłem mokre pod zbiorniczkiem. Na razie wymieniłem korek i na tym koniec jeżdżę i patrze co będzie się działo dalej.
-
No spróbuję ale jak na gorącym odkręcam nawet bardzo powoli korek to wywala caly płyn od razu ledwo sprawdziłem test co2. Jedno co zauważyłem to jak włączyłem na HI ogrzewanie to się trochę uspokoiło a jak znowy wyłączyłem ogrzewanie to wywalało przez ten tester.
-
No to na to wychodzi ze UPG bo korek wymieniałem...
-
Możesz rozwinąć mysl ? Jak sprawdzic prawidłowa temperature ?
-
LPG nie mam, co do termostatu to temperature Mi trzyma równo 90 C, a co do chłodnicy oleju to mam czysty płyn bez oleju. Wąż od chłodnicy po rozgrzaniu samochodu jest miękki. Jest lekkie masło na korku ale robie tym autem do pracy 3 km. Jak jade gdzieś dalej to tego nie ma.
-
worms9999 obserwuje zawartość Ubywa płynu chłodniczego A4 B6 B7
-
Witam, silnik 1.8t bfb. Ponad miesiąc temu wymieniona chłodnica/ caly rozrząd, pompa hepu. Parę dni temu zauważyłem dosyć spory ubytek płynu chłodniczego. Zlokalizowałem wyciek od spodu zbiorniczka wyrównawczego. Po rozgrzaniu silnika tworzy się tam duże ciśnienie. Auto pali od razu, silnik pracuje równo. Test upg zrobiony niby jest ok. Korek wymieniony. Dalej to samo, gdzie jeszcze szukać przyczyny.