Skocz do zawartości

Barcik123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Barcik123

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    AGN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Barcik123

0

Reputacja

  1. Przepustnica została stara, cały osprzęt został w sumie stary poza odmą. Dawno temu ale była czyszczona, jak będzie cieplej to zajrzę. Czujniki temperatury sprawdzał elektryk i mówił, że jest ok zgodnie z deską. Podmienialem jeszcze ten przy podszybiu bez rezultatu.
  2. Za temat brałem się kilka razy i u każdego mechanika kończyło się, że nie są w stanie pomóc, że wszystko sprawdzili i jest ok. Gadali głupoty o przestawionym rozrządzie, przepływomierzu, który i tak podmienialem, dużo by pisać. Błąd jest jeden bez znaczenia P1340, związany z przekładka z alt na agn. Tam brakuje jednej wiązki od zmiennych faz rozrządu i to wywala każdemu po przekładce. Na poprzednim silniku ALT nie było tego błędu a zapalał tak samo. Robie rocznie 15-20k i olej czy płyn chłodniczy dolewam odrobinę co kilka miesięcy. Świece mam nowe denso k20tt ale podmienialem kilka razy na inne. Cewki to samo, mam z 7 sztuk dałem nawet od kolegi. Wiązki dwóch elektryków sprawdzało nic to nie daje, a ja już mam dosyć płacenia za nic, a zwyczajnie szkoda mi samochodu Zastanawiam się nad kolektorami może Ciągnie gdzieś lewe powietrze, bo jak lekko trzymam gaz to wyraźnie mu pomaga.
  3. Witam forumowiczów, może ktoś mi pomoże lub naprowadzi, bo kilku mechaników i elektryków nie było w stanie. Mam problem z silnymi drganiami po odpaleniu na zimnym silniku, tak trochę jakby wypadał zapłon, ale można jechać i ma moc bez zmian. Auto miało 3 lata temu przekładke silnika z 2.0 ALT na 1.8 AGN (paliła dużo oleju). Problem drgań występował już na poprzednim silniku ale olewalem to, bo byłem pewny, że to wadliwy silnik jest przyczyną. Najgorzej jest na luzie po staniu przez kilka dni nawet gaśnie, ale jak trzymam nawet leciutko gaz to jest ok. Wymieniłem świece, cewki sprawdziłem ciśnienie oleju szału nie robi no ale ma 0,8 do 0,85 MPa przy minimum 0.75. Teraz zima jak zapalam to dymi przez chwilę na biało potem na moment przestaje i jak się rozgrzeje wydech to biała chmura za mną. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...