Skocz do zawartości

Swiatek334

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Swiatek334

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Orzysz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Swiatek334

0

Reputacja

  1. Dopiero zauważyłem, że ktoś odpisał na mój post. Sprawę rozwiążą mój mechanik za przyzwoitą kwotę. Po pierwsze sprawdził czy konektorki na listwie są w porządku i je podoginał, następnie wymienił uszczelkę między pompą vacum czy tam tandem a silnikiem (chodzi o tą przyczepioną do silnika) dokręcił jeden wtrysk ,który został źle dokręcony przez poprzedniego mechanika. W sumie za całą robotę z częściami wziął 250zl. Pozdrawiam
  2. #pytanie Witam. Piszę w sprawie problemu w audi A6 c5 z silnikiem 1.9 TDI 130 km avf. Chodzi o falowanie na wolnych obrotach. A więc od początku. Pojechałem do mechanika na wymianę świec żarowych ponieważ ciężko odpalał z rana. Pojechałem na warsztat, zostały mi założone nowe świece firmy Bosch. W między czasie mechanik podniósł mi dawkę startową na zimnym silniku i z tego co było słychać chyba dawkę paliwa na biegu jałowym, żeby chodził równiej, dodał tylko żeby nie ruszać pompowtrysków bo mają bardzo dobre wartości max -0.85 . Podziękowałem i zapłaciłem. Wyjeżdżając z warsztatu, przejechałem jakieś 100m i silnik zaczął przerywać po czym zgasł gdy był na biegu jałowym. W czasie jazdy ok. 300 m silnik zgasł 3 razy. Zadzwoniłem do warsztatu i kazali wrócić. Mechanik powiedział, że w komputerze widzi że 1 i 4 wtrysk ma duże wartości. Dodam tylko że przed tym jak zaczął korygować dawki w VAGU wszystko było wporzadku i nigdy przenigdy nie było takich problemów. Zasugerował wymianę całego zestawu naprawczego składającego się z uszczelek i podkładek na pompowtryskach, zapewniając że to pomoże. Zgodziłem się, przy okazji mówił że zamienił 1 i 4 wtrysk z drugim i trzecim. Po odbiorze auta, na biegu jałowym delikatnie szarpało ale nie zgasł. Widzę że obroty na biegu jałowym zostały podniesione. Wczoraj robiąc trasę ok 30 km w jedną stronę oraz pozostawieniu auta po trasie na biegu jałowym przez ok 10 min. Nie zauważyłem żadnego szarpnięcia. Dziś jeżdżąc chwilę po mieście , gasiłem i odpalałem auto co paręset metrów znowu drgania powróciły. Powiedział że jeżeli problem będzie cały czas mam do niego przyjechać za 2 tygodnie. Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną, oraz na jakie koszta się szykować. Pozdrawiam Dodam tylko że nigdy nie miałem problemu z kulejącym silnikiem. Po dłuższych obserwacjach ,gdy mam zalany cały zbiornik paliwa auto przerywa delikatnie (jak na załączonych filmach) Jak auto jest zatankowane do połowy ewentualnie mniej ,szarpie silnikiem aż wchodzi w taki tryb że gaśnie. Wtedy jeden z pompowtryskow ma korektę 2.99. Szukam dalej przyczyny szarpania silnikiem po zmianie dawek startowych i podwyższenia obrotów gdy silnik jest zimny. Oczywiście wszystko zostało zrobione przez mechanika, ale nie potrafi przywrócić tego do stanu początkowego, gdy silnik nie szarpał.silnik szarpie tylko na wolnych obrotach jak postoi ok 1 min. Silnik nie szarpie podczas jazdy nawet na włączonym tempomacie. Nie chcę już jechać do tego mechanika bo naciągnął mnie prawie na 1500zł. Wymieniłem do tej pory: świece, czujnik g62 (temp, płynu chłodzącego), uszczelniacze na pompowtryskach ( całe zestawy) , jedna z rur w dolocie, przekaźnik świec żarowych. Co oznaczają cyfry nr6 w grupie 18 przy odpalaniu silnika( ostatni film ) ? Pozdrawiam https://log.tunezilla.com/s/iA27pCKU pierwsze odpalenie z rana -4stopnie C https://log.tunezilla.com/s/LoOPaFmj https://log.tunezilla.com/s/uiB5toug https://log.tunezilla.com/s/X8e1hzDH https://log.tunezilla.com/s/y2QD7qOY https://log.tunezilla.com/s/A71qSe8b Log #663488 LOG.TUNEZILLA.COM Filmy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...