Skocz do zawartości

idunnpl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O idunnpl

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    LC

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie w vcds pokazuje od początku zawartość popiołu 0.01 l dlatego bardziej się sugeruję w tym przypadku obdeleven. Tutaj widać stopniowy przyrost popiołu . Na początku było 3g teraz 9g. Dodam że maksymalną pojemność powinno osiągnąć przy 80 g to w moim przypadku pełne zapełnienie powinno nastąpić po ok. 200000 km czyli chyba normalnie jak na dpf. U mnie przed czyszczeniem kończył regenerację jak u ciebie przy 4.5g obliczonej masy sadzy. Ostatnie wypalanie miał 50 km przed czyszczeniem obecnie pokazuje 130 km od ostatniej regeneracji i około 9 g obliczonej masy sadzy. Dlatego tak zawracam tobie głowę czy zerować tego dpf po czyszczeniu. Taka dość skomplikowana sytuacja U mnie. Samo czyszczenie kosztowało 500 zł. Gorzej z demontażem bardzo trudny dostęp. U mnie robocizna wyniosła 2 tyś ale tu oprócz dpf doszło wyjecie turbo demontaż egr i ustawienie rozrządu. Był problem z gwizdaniem przez wypalona uszczelkę pod egr i źle ustawionym rozrządem
  2. No właśnie ja teraz go wyczyściłem bo podejrzewałem że coś jest nie tak ale jak go kupowałem 2 lata temu to na obu programach pokazywało ze jest praktycznie nowy dpf a teraz wyszło że to mirki handlarze ze szwecji go tylko wyczyścili w systemie bo pewnie już wcześniej był z nim problem. Dlatego się pytam czy powinienem go jeszcze raz zerować skoro sam mówisz że czyszczenie do końca nie usunie popiołu a w tej chwili sterownik w aucie pokazuje stan dpf jakpo około 25000 km przebiegu.
  3. I teraz nie wiem czy powinienem zerować ilość popiołu w dpf po czyszczeniu. Ponieważ u mnie na obdeleven pokazuje 9 g co odpowiada około 25000 km przebiegu a na vcds w okolicach 0. Wynika to z tego że przede mną ktoś wyzerował wartości dpf a wcale go nie wymieniał.
  4. Dziękuję bardzo za pomoc.
  5. Czyszczenie było robione w firmie w tym wyspecjalizowanej metodą hydrodynamiczną.
  6. Witam. U mnie po czyszczeniu dpf wyskoczyła kontrolka spiralki oraz błąd P054400 i także pokazuje -270 stopni. Wiem już że to błąd czujnika temperatury spalin przed turbo. Mam jednak jeszcze pytanie czy w związku z tym trzeba jeszcze wymieniać czujnik różnicy ciśnień? No i jak skasować wartości dpf po wymianie. U mnie w okolicy ciężko o speca od vcds który przeprowadziłby kasowanie dpf oraz adaptację czujników
  7. Z tego co pamiętam jak się pytałem autora to180 tyś
  8. Do pierwszej wymiany po 1500km nic nie dolewałem ale ubytek był na poziomie 800ml czyli łącznie wciągnął około 1600ml na 3000km
  9. Aktualizacja: Po zmianie oleju spalił 350 ml na 500km po czym przez następne 1000km zeżarł 500ml nie wiem czy to tendencja spadkowa bo się dociera czy co. Jest już 3000km od remontu na tą chwilę nic nie będę z tym robił. Zobaczę co dalej.
  10. Berserker jeszcze nie wiem. Zmieniłem olej po naprawie na razie wydaje się że franca przestała żreć. Pewność będę miał po weekendzie majowym jak zrobię dłuższą trasę
  11. W bagnet się zaopatrzyłem już na początku. Czujnik pokazuje poziom idealnie z bagnetem. Wychodzi wszystko znowu do rozbiórki albo remont albo regeneracja turbiny zwalona
  12. No właśnie mój dpf jest dziwny bo ma 7 gramów popiołu w oleju. Teoretycznie zapchany jest przy 80 ja swoim zrobiłem 20000km i przybyło 3g. Wychodzi że albo był wymieniany albo zerowany. Wypala się co 250-300km. Teoretycznie do tej pory powinien się zapchać skoro bierze olej. Mój kolega twierdzi że to wina dpf bo u niego w 2.0 TDI 143km po wywaleniu dpf problem żarcia oleju ustał. U mnie zrobione pierścienie wymieniona odma egr i zregenerowana turbina
  13. ddaz67 Berserker udało się wam ogarnąć żarcie oleju? U mnie 1300 km po wymianie pierścieni, honowaniu i obróbce głowicy dalej żre 0.7 na 1000 km chociaż i tak to postęp bo wcześniej było 1.5 litra ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...