Skocz do zawartości

Tomi155

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomi155

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Tomi155

0

Reputacja

  1. ok musze to jeszcze poobserwowac jeszcze jedna rzecz zauwazylem ze jak np zjezdzam gdzies z gorki puszczam gaz to tez wtedy wibracje tez sie nasilaja tak jakby uklad napedowy juz nie musial "ciagnac" tylko auto leci swoim pędem
  2. tak dokladnie, ale wystepuja czesto, auto niedawno sprowadzilem z zagranicy i nie wiadomo od kiedy to wystepuje
  3. lewa flansza jest ok nie ma tam luzu, na prawej jest wyczuwalny i osiowy i wzdluzny ale to na mechanizmie roznicowym z tego co sie orientowalem, co do predkosci pewnie im wyzsza troche sie nasila ale nie zawsze, czasem mozna jechac 180km/h i spokoj, tak wibracje wystepuja podczas jazdy na wprost
  4. generalnie wydaje mi sie ze wibracje pochodza gdzies z ukladu napedowego bo podczas jazdy gdy wezme na luz to prawie w calosci ustaja,
  5. Witam, mam problem w mojej b8 z wibracjami nadwozia podczas normalnej jazdy ze stalą predkosci, dodam ze kola z oponami sa nowe, zawieszenie przod komplet meyle nowe, dwumas nie daje zadnych niepokojacych stukow, auto na biegu jalowym pracuje wzorowo, podczas dodawania gazu nie trzesie co by wykluczalo przeguby wewnetrzne, jest widoczny luz na lozysku mechanizmu roznicowego prawej polosi aole wiele osob pisze ze ten typ tak ma, moze poduszki silnika?? mial ktos cos podobnego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...