Skocz do zawartości

MatiA4CGLC

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MatiA4CGLC

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Tr

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MatiA4CGLC

0

Reputacja

  1. Jak wsiadłem po pracy na skrzyżowaniu się zatrzymałem to miał 1000 obr a tak nawiasem mówiąc co ma dpf do poboru oleju? Jeżdżę dziennie obwodnicą do pracy po 13 km
  2. Nie wiem da radę to jakoś sprawdzić ? Dodam że nie mam błędów .Posiadam ze sobą ELM 327 tylko .
  3. Witam forumowiczów może ktoś pomoże ,kupiłem Autko Audi A4 B8 FL po kupnie wymieniłem oleje i filtry . Po nie krótkim czasie wyskoczyła mi informacja o niskim poziomie oleju więc dolałem na mmi znowu wrócił prawidłowy stan oleju .Pojechałem za granicę i po 600 km wyskoczył mi znowu niski poziom oleju na żółto a po przejechaniu kolejnych 200 km na czerwono niewystarczający poziom oleju dodałem litr i w mmi pokazuje trochę poniżej połowy . Przy zakupie dostałem informację że Audi miała prany DPF i nowy czujnik.Auto nie kopci i nie dymi na zimnym jak i na ciepłym nie ma spadków mocy falowania obrotów . Ściągałem wąż od intercoolera i czysty.Rura wydechowa czysta żadnych wycieków z silnika Po odkręceniu korka lub wyjęcia zaślepki bagnetu lekki dymek .Wiecie gdzie jeszcze szukać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...