-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O MatiA4CGLC
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Tr
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia MatiA4CGLC
0
Reputacja
-
Jak wsiadłem po pracy na skrzyżowaniu się zatrzymałem to miał 1000 obr a tak nawiasem mówiąc co ma dpf do poboru oleju? Jeżdżę dziennie obwodnicą do pracy po 13 km
-
Nie wiem da radę to jakoś sprawdzić ? Dodam że nie mam błędów .Posiadam ze sobą ELM 327 tylko .
-
MatiA4CGLC obserwuje zawartość Duży pobór oleju - 2.0TDI CGLC
-
Witam forumowiczów może ktoś pomoże ,kupiłem Autko Audi A4 B8 FL po kupnie wymieniłem oleje i filtry . Po nie krótkim czasie wyskoczyła mi informacja o niskim poziomie oleju więc dolałem na mmi znowu wrócił prawidłowy stan oleju .Pojechałem za granicę i po 600 km wyskoczył mi znowu niski poziom oleju na żółto a po przejechaniu kolejnych 200 km na czerwono niewystarczający poziom oleju dodałem litr i w mmi pokazuje trochę poniżej połowy . Przy zakupie dostałem informację że Audi miała prany DPF i nowy czujnik.Auto nie kopci i nie dymi na zimnym jak i na ciepłym nie ma spadków mocy falowania obrotów . Ściągałem wąż od intercoolera i czysty.Rura wydechowa czysta żadnych wycieków z silnika Po odkręceniu korka lub wyjęcia zaślepki bagnetu lekki dymek .Wiecie gdzie jeszcze szukać ?