Skocz do zawartości

Bynioslav

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bynioslav

Informacje

  • Imię
    Bynioslav
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bynioslav

  1. Bynioslav

    Radio do a4 b6

    Witam, piszę z problemem dotyczącym radia, ale może od początku. Kupilem b6 z naglosnieniem bose, ale wsadzone jest jakies strasznie slabej jakosci radio z multimediami(kamerka, sklep play itp itd) gra ono tragicznie. Słychać caly czas szumy i trzeszczenia, strzela przy gaszeniu auta, czasem się zacina obraz, w sensie zamiast wyswietlania calego menu mam czarno biale paski. Stwierdzilem ze na niczym mi nie zalezy tak jak na dźwięku, więc chcę tutaj wsadzic jakies radio od audi. Wiem na 100% po wyposażeniu z VIN, że fabrycznie był tutaj concert II ale chce mieć już 2din. Najbardziej mnie kusi tutaj Symphony 2din'owe. Pytanie o to pobojowisko które mam na zdjeciu na dole. Czy przechodząc z fabrycznego concerta trzeba będzie coś przerabiać w tych 2 kostkach? z tego co mi wiadomo, ten czarno-czerwony kabel leci od stacyjki. o reszcie nie mam bladego pojęcia. Mam jeszcze kiere z multifunkcją, od której przypuszczam sa te 2 zawinięte kabelki. Zakładając symphony co muszę jeszcze dokupić? Jakie złączki? Czy to radio czy może lepiej dołożyć 100zł i kupic jakies inne radio 2dinowe fabryczne, które odda lepiej dźwięk? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
  2. Akumulator jest wymieniony na nowiutki ma może 2 tygodnie. Mówisz tapicerce w sensie klapy bagażnika czy drzeć całe auto w sensie podłogę itp?
  3. Hej, mam dziwny problem z bagażnikiem. Mianowicie, otwieranie za pomocą mikrostyku zupelnie nie reaguje ale juz nawet nei w tym rzecz. Klapa otwiera sie tylko z przycisku na pilocie, i to nie zawsze. Jesli sie nie otworzy, to slychac jakby mechanizm tracil siłę. I z kazdym kliknięciem jest coraz slabiej i słabiej. Zazwyczaj pomaga odpalenie auta na pare minut, 4-8minut i to tez nie zawsze. Ktos moze wiedziec o co chodzi?
  4. Dzieki za odpowiedź, temat juz rozwiązany akumulator padał.
  5. Witam, mam problem z elektronika w aucie. Czasem jest tak, ze po odpaleniu auta ogółem elektronika głupieje. Na zasadzie takiej, ze zapalają się kontrolki ABS i ESP nie działają kierunki w przedniej lampie, radio czasem się zawiesza( radio niefabrycznie chińskie) dodam ze kierunki wariują na takiej zasadzie ze dosłownie jadąc z włączonym kierunkiem dziala 3 sekundy nie dziala 3 sekundy dziala Jest szansa ze za to wszystko jest odpowiedzialny jakiś jeden konkretny podzespół czy po prostu wszystko po kolei trzeva sprawdzać? W kierunkach już grzebałem i po wyczyszczeniu byl spokój może z 5dni a potem znowu to samo
  6. Dziekuje za odpowiedzi, okazalo sie ze wąż od chłodzenia turbiny puszcza i stąd wycieki. Mechanik sprawdzał jakos pod cisnieniem.
  7. Okej, czyli jedna sprawa ogarnięta tak ma normalnie. Dzięki za info
  8. Witam, mam Audi a4 b6 1.8T w quattro kod silnika AVJ. Problem jest taki, że ucieka mi płyn chłodniczy. auto dosyć lubi przydymić. Bierze też olej ale nie w dużych ilościach. W zbiorniczku nie ma grama oleju. Czy jest szansa że płyn chłodniczy i olej ucieka przez zajechaną już turbine? Dodam ze silnik po 2-3km ma juz 90stopni i nie wiem czy tak powinno być bo nie jeździłem wcześniej benzyniakami.
  9. Auto wyladowalo u mechanika na regeneracje glowicy. prawdopodobnie jest tak jak napisales, ktos nie ogarnal zakladania uszczelki
  10. Witam, zwracam się do was z problemem zamieszczonym w tytule, olej dostaje się do chłodnicy w niedużych ilościach, w zasadzie to im jazda jest ostrzejsza, tym tego oleju jest więcej (dosyć logiczne, prawdopodobnie chodzi o jakieś ciśnienie. Nie znam się za dobrze i nie jestem mechanikiem) głowica jest po regeneracji, turbo po regeneracji, nowe wtryski, nowa uszczelka pod głowicą. Niestety mechanicy nie są w stanie pomóc. Ktoś może ma pomysł co może być do roboty? I jesli byłby do wymiany blok silnika (dostałem diagnozę ze "może" być krzywy i trzeba bedzie to wymienić) to nie lepiej juz kupić nowy silnik? Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...