Skocz do zawartości

AnnYa2424

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AnnYa2424

Informacje

  • Imię
    Anna
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AnnYa2424

0

Reputacja

  1. Błąd komunikacji. Nie mogę się połączyć z modułem MMI (Texa navigator)
  2. Dzięki. Jutro ją podłączę i napiszę.
  3. A4 B8 2009 2,0 TFSI 185 KM MMI padło w 3 dni. Zaczęło się od wyłączania radia od czasu do czasu (brak dźwięku), wyświetlacz jeszcze działał normalnie. Później MMI zaczęło się całkowicie wyłączać, czasem jeszcze dawało się je uruchomić. W trzecim dniu padło (prawie) całkowicie. O ile się uruchomiło, to wyświetlał się tylko ekran główny i się wyłączało. Spotkał się ktoś z Was może z podobnymi objawami? Gdzie w tym modelu może znajdować się moduł komfortu? Pod siedzeniem nie ma. Dzięki i pozdrawiam
  4. Pacjent: A4 B8 przed liftingiem, ale po generalce silnika przy 100 tys. Teraz już na poliftowych tłokach (powód - powszechnie znany problem olejowych w tych silnikach, teraz całkowicie wyeliminowany). Obecnie 180 tys. Zapala się C.E. Po podpięciu - "Pozycja wałka rozrządu/wału napędowego, rząd cylindrów 1". Żadnych niepokojących objawów, spadku mocy, dziwnych odgłosów. Jedynie dłuższe kręcenie rozrusznikiem, kiedy zapalał się błąd (nie zawsze się zapalał). Przy tym przebiegu podejrzewałam wyciągnięcie łańcucha (poprzedni był wymieniany przy generalce, mocno rozciągnięty) Ale - w zasadzie na chybił - (nie) trafił, wymieniłam czujnik wałka, objawy ustąpiły, C.E. zgasł. Pojeździłam tak, bezproblemowo 3 miesiące i problem powrócił. C.E, dłuższe kręcenie rozrusznikiem, czasem tydzień jeżdżenia bez błędu, a przez kolejny błąd zapala się cały czas. Wiem, że być może to pytanie z gatunku "jak zreanimować trupa" bo tutaj wszystko wskazuje na łańcuch, ale zastanawia mnie ta nagła (i w sumie - długotrwała) poprawa kondycji po wymianie czujnika i brak ciągłości czy regularności objawów. No i ok, nie ukrywam, że chciałabym odwlec jeszcze trochę w czasie robienie rozrządu, jeśli to by było możliwe.
  5. A4 B8 przed liftem. Świeci się "check engine" Jedyne, co się jej dzieje to kręci rozrusznikiem znacznie dłużej niż normalnie, po czym odpala po jakiejś sekundzie czy 1,5 s. Nic, poza tym. Normalne spalanie, chodzi na wszystkie cylindry. Pytam dlatego, że będę mogła ją podłączyć pod komputer dopiero za jakieś 2 tygodnie. Mam się czym martwić? Na razie tak jeżdżę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...