Skocz do zawartości

danila885

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O danila885

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Krosno

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Wcześniej miałem ten: A wymieniłem na taki z Boscha:
  2. Ok, dziękuje bardzo za pomoc
  3. Czy to przez ten ostatni parametr, który jest cały czas na 0? Podobno próg Oil Ash Volume jest do 360 ml, a u mnie jest 180 ml. DPF udaje mi się wypalic jedynie na autostradzie przy 140km/h ciaglej jazdy. Na obwodnicy miasta trzymając 3k obrotów nie da rady wypalic. Procedura wypalania włącza się co około 500 km
  4. Hej, mam problem z DPF. Posiadam silnik 2.0 TDI CR CEGA 2011 rok Bardzo ciężko jest zakończyć procedure wypalania. Cały czas kopci z rury i są podwyższone obroty. Tutaj parametry z VCDS: IMG_20230503_154439.jpg - Dysk Google DRIVE.GOOGLE.COM Temperatura podczas jazdy osiąga max 450 stopni i tylko spada, a jade na 2,5k-3k obrotów. Ostatni parametr Carbon Mass (act.) jest cały czas na 0, czy może to byc wina jakiegoś czujnika? (z tego co wiem to ten parametr powinien miec podobna wartosc do Carbon Mass (spec.) - a ten z kolei jedynie się zwieksza podczas jazdy) Wymienilem czujnik roznicy cisnien i skalibrowalem go, problem nadal występuje. Teraz myśle nad zresetowaniem wartosci Carbon Mass przez VCDS. Z góry dziekuje za wskazówki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...