Skocz do zawartości

DanDan90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O DanDan90

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Kędzierzyn-Koźle

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Witam. Jestem nowy. A4 b5 to marzenie z dzieciństwa. Teraz mam czas, żeby sobie dłubać więc spełniam to marzenie. Ale do rzeczy. Kupiłem jakiś rok temu. 90KM zrobione na 120KM. Jakieś pół roku temu wymieniłem turbinę na regenerowaną. I aktualnie mam problem. Przy ok. 2500 obrotów, odcina nie tylko turbo, ale silnik gaśnie i nie da się go uruchomić przez kilka minut. Dosłownie nawet rozrusznik nie chce zakręcić. Po kilku minutach wraca do normy i można jeździć. Chyba, że przegazuję na jałowym to silnik wpada w wibracje, trzepie nim, ale nie gaśnie. Po chwili wraca do normy. Poprzedni właściciel pociągnął do kabiny wskaźnik doładowania. Wcześniej nie przekraczał 1.5 bara. Po wymianie turbiny, wraz z zaworem n75, przekracza 2 bary. Jedynym błędem, jaki wyrzuca VAG jest g71 - zwarcie do plusa. Po podmianie na poprzedni n75 - ten problem zniknął. Brak EGR. Szukałem na różnych forach. Mówiono o zapieczonych kierownicach, zaworach n75 do wymiany itp. U mnie to wszystko jest nowe, a problem wydaje się poważny. Reasumując. - 2500obr i odcinka nawet na jałowym - Turbo po wymianie - n75 po wymianie - przewody podciśnieniowe po wymianie - sporadycznie błąd czujnika g71 - zwarcie do plusa. Jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...