Skocz do zawartości

UnOmnibus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O UnOmnibus

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia UnOmnibus

0

Reputacja

  1. Zgadza się. Edit_1 Zapomniałem dodać a może to istotne - mam hak. Edit_2 Znalazłem w inny wątku że zasilanie powinno być po zapłonie podłączone pod pin „1”. Zostało mi jeszcze zrozumieć gdzie mogę podpiąć CANy. Z tego co wiem to obok miejsca w którym powinien być PDC jest moduł J393 czy orientuje się ktoś czy mogę się wpiąć w którąś z jego wtyczek? Jeżeli tak to czy mogę prosić o informację pod którą i w jakie piny?
  2. Witam serdecznie, Na wstępie przepraszam za wszelkie błędy w moim rozumowaniu treści z poprzednich stron wątku (chociaż mam nadzieje że nie będzie ich za wiele). Posiadam Audi A5 8T 2011 sportback w manualnej skrzyni z radiem MMI 3G basic, funkcją start/stop, bez PDC (ani na tyle ani na przodzie). Z tego co zdążyłem zauważyć to większość podzespołów jest taka sama jak w Audi A4 B8 dlatego też pozwolę sobie prosić o weryfikacje czy wszystko dobrze rozumiem oraz o ewentualne uzupełniania braków (a takowe niestety występują). Interesuje mnie montaż czujników tylko w tylnym zderzaku (w zderzaku nie mam otworów ale mam wiertło stożkowe i z tego co zdążyłem wyczytać to przy wierceniu muszę „zatrzymać” się na 18mm średnicy). Jeżeli nic nie pominąłem potrzebuje następujące rzeczy: 4x czujnik – 1S0 919 275 A / 4H0 919 275 A, 4x uchwyt na czujnik – 3C0 919 492 G / 3T0 919 485 (ten drugi to pasujący zamiennik ze Skody Superb), 4x uszczelki czujnika – 1T0 919 133 C, 1x wiązka łącząca czujniki z modułem PDC – 8K0 971 095 A. Alternatywnie wiązkę można zrobić samemu z następujących części: o 4x wtyk 3 pinowy – 4F0 973 703 A, o XXmb 0,35mm2 – długość dobrać do zapotrzebowania, o 1x wtyk 12 pionowy – 8E0 972 112 B, o XXmb taśma izolacyjna – długość dobrać do zapotrzebowania. Krótki opis: 1) wszystkie piny „1” czujników łączymy do pinu „8” wtyku 12 pinowego (tu nie mam pewności bo nie widzę dokładnie na zdjęciu), 2) wszystkie piny „3” czujników łączymy do pinu „11” wtyku 12 pinowego, 3) pin „2” czujnika „lewy” łączymy do pinu „5” wtyku 12 pinowego, 4) pin „2” czujnika „lewy-środek” łączmy do pinu „3” wtyku 12 pinowego, 5) pin „2” czujnika „prawy-środek” łączymy do pinu „2” wtyku 12 pinowego, 6) pin „2” czujnika „prawy” łączymy do pinu „4” wtyku 12 pinowego, 1x moduł PDC – 8K0 919 475 H – moduł z możliwością graficznej wizualizacji, 1x uchwyt modułu PDC – 8K0 907 297, 1x głośnik – 8E0 919 279, 2x śruba do głośnika – 7L6 868 307, 1x wtyk 2 pinowy głośnika – 4B0 972 623. I tutaj zaczynają się moje problemy – kolejna wiązka jeżeli dobrze rozumiem jest na wtyku 16 pinowym który trzeba pociągnąć aż pod kierownice? Z tego złącza wiem że: 1) pin „10” wtyki 16 pinowej podłączamy do pinu „1” głośniczka, 2) pin „2” wtyki 16 pinowej podłączamy do pinu „2” głośniczka, 3) pin „8” podłączamy pod masę, 4) pin „6” oraz „15” kolejno pod CAN HIGH i CAN LOW – niestety prawdopodobnie z braku wiedzy nie wiem gdzie dokładnie podłączyć CANy oraz nie wiem pod który pin powinno być podłączone zasilanie (oraz czy owe zasilanie powinno występować po zapłonie czy być stałe). Temat VCDS zostawiłem sobie na później (tzn. jak już będę miał cały zestaw) – ale biorąc pod uwagę ilość informacji w poprzednich postach tego tematu to myślę że z kodowaniem będzie najmniej problemu. Niestety z niewiadomych przyczyn w pierwszym poście nie mam żadnych zdjęć (domniemam że po prostu wygasły). Jeżeli oczywiście mogę to proszę o weryfikacje czy wszystko co wypisałem jest prawidłowe oraz proszę o informację odnośnie wtyki 16 pinowej. Pozdrawiam serdecznie, Patryk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...