Skocz do zawartości

rafcioxd86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rafcioxd86

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Będzin

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dokładnie ten kupiłem. https://allegro.pl/oferta/audi-q5-a4-b8-vw-golf-vii-czujnik-temperatury-plynu-chlodzacego-12118903475
  2. Cześć wszystkim, Od jakiegoś czasu nawet nie wiem kiedy mam problem z temperaturą płynu chłodniczego. Pierwsze to różnica, gdy na desce jest 90 to w kompie 75 i tak zostaje przed bardzo długi czas. Zauważyłem że z rana jeszcze po tych 12-15km dojdzie do 90 stopni, ale później już nie. Chyba że się przyciśnie to wtedy jeszcze drgnie ta temperatura i pójdzie na 90 w kompie. Czujnik temperatury ten na górze silnika zmieniany. Ostatnio termostat wymieniłem i tak samo. Różnica pomiędzy starym, a nowym termostatem jest taka: Stary: temperatura zawsze dochodziła w ECU na 90, ale po sekundzie spadała do 75 Nowy: dochodzi do 75 stopni i tak zostaje przed długi czas. Jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...