Skocz do zawartości

piotrass12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrass12

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotrass12

0

Reputacja

  1. A co wg Ciebie jest źle z tym programem? Zbyt duże doładowanie?co najlepiej zrobić w takiej sytuacji? Zrobić nowy program?
  2. Więc spróbować jeszcze podmienić n75? Teraz log zrobiony został na starym Ori n75. Nie zmieniałem go po wyeliminowaniu nieszczelności.
  3. Sprawdzałem dziś jeszcze szczelność dolotu. Była mała na jednej z opasek ezektora. Docisnalem ja i teraz dolot wg mnie jest szczelny. Słychać tylko bulgotanie oleju. Tu jest log po usunięciu nieszczelnosci. Jest jakby trochę lepiej ale bez szalu. LOG-01-115-118-v1xxx.CSV
  4. Witam, dorzucam log 115 z odpietym n75. Proszę o spojrzenie i pozdrawiam LOG-01-115 bez n75-xxx-xxx.CSV
  5. Ok dziekuje, postaram się zrobić jak najszybciej log. Tylko 115? Czy cos dorzucić?
  6. Jeśli chodzi o kompresje to była mierzona i jest 11.5 10.5 10.5 i 11 barów. Z autem ogólnie nie było problemów aż do rozsypania się katalizatora. Przy regeneracji turbo wywalony został środek z kata. Druga sonda wywala błąd ale to podobno normalne. Czy po wywaleniu kata trzeba robić program na nowo? Po załozeniu zregenerowanej turbawki został wymieniony też zawór DV na oryginał. N75 założony zamiennik z febi ale przekładałem też stary Ori i bez zmian. Stara przeplywka pokazywała 10g mniej przy najwyższych wartościach.
  7. Dzięki za odpowiedź. Przeplywka jest nowa z boscha. Program ktoś gdzieś robił ale kto i jak to nie mam pojęcia. Takie już kupiłem. Sprawdzałem szczelność kilka razy, słychać było tylko bulgotanie oleju w silniku. Auto po wymianie turbo jechało bardzo ładnie, potem zaczął wyskakiwać błąd p0299 p0234. Może turbo jest źle zrobione? Proszę o pomoc bo mam problem a mechanik jest na urlopie i nie wiem czy tak można jeździć jakiś czas...??
  8. Witam serdecznie wszystkich. Chciałbym prosić o spojrzenie na te logi. Auto to a4b7 1.8t bfb po jakimś programie. Turbo po regeneracji, kata brak jest sama pucha. Wywala błąd p0299.ewidentnie ucina moc. Na zimnym zaraz po odpaleniu poszaruje, dziś wywaliło zapłon na 1 cylindrze. Jak się rozgrzeje problem ustaje I silnik chodzi równo. Wymieniona przeplywka, DV, n75. Szczelność dolotu jest ok wg mnie. Uszczelniony eżektor. 0rosze o pomoc bo już pomysły mi się kończą.LOG-01-002-033-xxx06082023 g1520.CSV LOG-01-003-020g1522-xxx.CSV LOG-01-115-118g1524-xxx.CSV LOG-01-090-093g1544-xxx.CSV LOG-01-001-003-g1543xxx.CSV LOG-01-002-033-g1541xxx.CSV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...