Skocz do zawartości

Arkadio98

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Arkadio98

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Arkadio98

0

Reputacja

  1. Witam grupę, Już prawie rok jestem właścicielem a4 b8 2.0 tdi cagb 136KM. Chciałbym poruszyć temat który był już przerabiany na forum, ale niestety brak jakiejś konkretnej konkluzji, a mianowicie falowanie obrotów na biegu jałowym... Problem pojawił się w styczniu, objawem było gwałtowne szarpanie jadąc pod dość ostrą górę i falowanie obrotów na luzie trzęsąc całą budą. Pierwszą diagnozą był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na szynie Cr. Okazało się że takie małe sitko w regulatorze było zabrudzone, po czyszczeniu ultradzwiękowym wydawało się że usterka została usunięta. Po kilku tysiącach km znów bardzo sporadyczne falowanie obrotów na luzie, w zakresie 700-1000 rpm. Nie było to uciążliwe bo pojawiało się bardzo rzadko, udało mi się zaobserwować ze działo się tak głównie na zwykłym dieslu, na vervie problem jakby ustawał. Ostatnio jednak objawy wróciły niezależnie od paliwa, silnikiem trzepie, czasem potrafi się nawet udławić i zgasnąć.. Może to być uszkodzony regulator ciśnienia? Czy może problemu szukać w układzie paliwowym? Jakieś zabrudzenia? P.s. dodam że po "naprawie" w styczniu został wymieniony filtr paliwa oraz wszystkie świece żarowe. Proszę o jakąkolwiek pomoc. Może komuś udało się zażegnać podobny problem raz na zawsze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...