Skocz do zawartości

m_kotowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O m_kotowski

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Poland

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. już zdiagnozowałem i jest to kostka za taśmą która nie do końca łączy, mam jednak problem ze kręcąc kierownicą cały czas słychać tykanie z taśmy, nie wiem czy wymienić ją całą czy coś rozkręcać i patrzeć
  2. Siema, wymieniona kierownica w a4 b6 na multi z a4 b7. Nie mogę usunąć błędu airbag, czy trzeba robić jakieś modyfikacje z uwagi że jest to inny airbag (dwu ładunkowy a nie jedno). Czy jest to po prostu uszkodzona taśma?
  3. trzeba ciągnąć coś z klimatronica? i jakie moduły grają z tym
  4. Witajcie, wiem że temat dobrze opisany na forum ale nadal mam wątpliwości co do tego. Na szrocie wymontowałem z a6 c6 kierownice multi funkcją z podgrzewaniem (włączane przyciskiem z tyłu) jednak moduł który był za kierownicą nie odpowiadał temu co piszą na forum że musi być (był zamo notowany moduł Q). Moje pytanie czy mogło to działać na tym module czy ktoś po prostu miał nie działające. Drugie pytanie czy ma ktoś schemat jak to wszytsko jest podłączone ponieważ kable są ucięte na chama a przyciski na mutlifunckje mam 2 rodzaje i już nie wiem które są lepsze i czym się różnią ( przyciski te same tylko jedne łączone są 6 pin a drugie 8 pin.
  5. Odświeżam temat czy w a4 b6 bez grzanych foteli mogę dać grzana kierownicę z a6 c6 i będzie grało? Wystarczy zamontować i będzie śmigać? Wiem że potrzebuję moduł z końcówką R lub T oraz taśmę z końcówką B to wsyztsko? nie trzeba żadnych kabli ciągnąć? I czy ma ktoś zdjęcie jak wygląda podłączenie wszytskiego po wyjęciu airbaga bo jakiś pajac uciął kabelki z przycisku ogrzewania i nie wiem jak to polutowac.
  6. Witam, wiem że temat poruszany wiele razy ale potrzebuje jasnej odpowiedzi bo bardzo mało osób co miało multifunkcje w b6. Jeżeli mam już działacze multifunkcje w a4 b6 to mogę bez niczego wymienić kierownicę na taką z b7? Czy airbag i inne wtyczki podłączę bez problemu?
  7. tak racja ale i tak po wymianie z RNS-D to jest o niebo lepiej
  8. Witam, piszę z takim zapytaniem. Czy mogę zrezygnować z kupna oryginalnego mikrofonu i zamiast tego dać jakiś zamiennik może nawet lepszy? Skoro podłączenie mikrofonu to kwestia 2 kabelków to czy jest to jakaś różnica?
  9. to każde rns-e nie ma możliwości podłączenia kabla aux pod 32-pin?
  10. Hej mam od kilku dni RNS-E i zastanawiam się nad kierownica od b7 ponieważ działa lepiej z tym radiem. Czy muszę wymieniać taśmę skoro mam już mulrifukcnje ale z b6 czy jest to ta sama taśma. Wiem że dla tych co nie mieli multifunkcji to trzeba wymieniać.
  11. okej, ale czy mogę połączyć telefon z dwoma bluetooth, Jeżeli tak to jaki najlepiej moduł na muzykę lepiej jako aux czy zmieniarka bo widziałem że są 2 opcje jednak taniej napewno na aux
  12. czyli jednym modulem nie ogarne tego? Telefon polaczy mi sie z oba modulami na raz?
  13. okej czyli nie ma opcji by moduł jakiś nieoryginalny emitował aux oraz telefon
  14. Witam, ostatnio zamontowałem RNS-E do mojej a4 b6 przerobiłem CANY i wszytsko działa. Myślałem co by dołożyć żeby przestać korzystać z trasmitera. Czy oryginalny moduł bluetooth obsługuje tylko rozmowy telefoniczne? Jeżeli tak to czy są jakieś inne nieoryginalne moduły które ogarną mi muzykę jako AUX lub zmieniarka oraz rozmowy telefoniczne z książką na FISIE. Pozdrawiam i życzę miłego dnia
  15. Wiązka sprawdzona jeszcze raz i wszytsko powinno być okej zmieniarka taka mam (zdjęcie) a kodowanie zrobiłem 00007 Nie mam już pojęcia co może być tak ponieważ zawsze pisze że typ zmieniarki C jest pod RNS-D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...