Skocz do zawartości

PeerPit

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PeerPit

Informacje

  • Imię
    Leszek
  • Miasto
    Szczecinek

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    1.4 TFSI
  • Kod silnika
    CVNA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PeerPit

0

Reputacja

  1. PeerPit

    Q5 bicie dwumasy

    I w taki o to sposób wygięli koło zabierakowe nawet w elsie jest to poruszone
  2. PeerPit

    Q5 bicie dwumasy

    W czwartek oddaje na warsztat póki co samochód stoi bo szkoda skrzyni… zamówiłem tarcze zabierakowa używka w bardzo dobrym stanie jak trzeba będzie to wymienia a jak dwumas to idzie na reklamacje bo ma dopiero 1300 km przejechane. Po prostu wcześniej dwumas grzechotał po odpaleniu jak się rozgrzał to przestawało ale wolałem za wczasu zmienić. Kupiłem sachsa dałem do wymiany i po wymianie nie grzechoczę ale były wibracje na jałowym. Szukałem wypadania zapłonów i w ogóle aż sprawdzałem poduchy i naszło mnie zerknąć pod dekielek na dwumas. A ten zapierdziela jak jajo. Warsztat który zmienił dwumas umywa ręce bo mechanika co to robił nie ma teraz i w ogóle to oddaje do innego i mają opiniować. Jeżeli wadliwy montaż czy skrzywili koło zabierakowe to pokrywają koszta demontażu i montażu skrzyni itd. Bo tarcza zabierakowa sama z siebie się nie skrzywi. Z czegoś to musiało wyniknąć. W czwartek oddam to dam znac czy napewno to. Dodaje film jak to u mnie wyglada jest w zwolnionym tempie. IMG_5097.mov
  3. PeerPit

    Q5 bicie dwumasy

    i jak wiadomo coś w temacie? u Ciebie się rozwiązał? co było dokładnie przyczyną? u mnie po wymianie dwumasy takie cyrki... zrobione ok 1300 km i samochód idzie na warsztat bo strach z tym jeździć. Skrzynia i silnik raczej nie lubią takich tematów.
  4. PeerPit

    Wibracje dwumasy

    Witam i jak się temat rozwiązał? nowy dwumas wadliwy? mam a4 b9 stronic magicy wymienili dwumas i wydali samochod. Wibracje w kabinie byly jak przedy wymianą tyle ze tamten stary grzechotał. Wiec nie brałem nowego pod uwagę i szukałem dalej. Po pewnym czasie zerknąłem pod zaślepkę zobaczyc pracę dwumasy niespodzianka...trzepie się jak na filmiku.
  5. Witam towarzyszy broni. Posiadam A4 b9 1.4 tfsi cvna skrzynia stronic przebieg 143tkm. Problem polega na tym że odczuwalne są wibracje na biegu jałowym. I nie czepiam się tylko faktycznie samochód wibruje. Czuć na budzie, czuć jak wibruje pod tyłkiem na fotelu. Dwumas nowy ok, nowy olej, nowy rozrząd, pasek PK i napinacz, nowe świece, filtr powietrza. Obroty na biegu jałowym wg vcds oscylują w granicach 730 z wyłączoną klimatyzacją i 900 z włączoną. Nie falują. Przy włączonej klimatyzacji bardzo mocno odczuwalne są wibracje zaś przy wyłączonej jest względnie. ( Koło pasowe sprężarki po zdjęciu paska chodzi bez oporów ). Podczas jazdy wszystko jest ok brak wibracji. Nie wymieniałem sprzęgła alternatora. Czy to może być powód? Zdjąłem dekielek z niego i okazało się że wszystko tam jest zasrane w smarze. Czy to normalne? Obracając ręką kręci alternatorem w dwie strony? Na stole ręcznie powiedzmy że działa ok w jedną kręci samo łożysko a w drugą całość. Zdjąłem całkiem sprzęgiełko zadzwoniłem do Intercarsu i po numerze 04E 903 219 jaki jest na nim wybity zamówili mi sprzegielko z INA i Valeo. Ku zaskoczeniu żadne nie pasuje. Średnica wewnątrz jest w tych nowych za duża i wpadają na gwint bez przykręcania. Co więcej to sprzegielko co mam założone posiada od strony alternatora jakiś kołnierz z czym się nigdzie nie spotkałem. Przetrzepałem już cały internet. Podpowiedzcie czy dobrze myślę że to sprzegielko może być winne? I o co chodzi że takie jak mam nie jest w ogóle dostępne? Pozdrawiam
  6. Dziękuję Tobie bardzo za pomoc. W moim przypadku temat zakończył się sukcesem po wgraniu aktualizacji. Wszystko śmiga tylko musiałem odblokować tzn zdjąć i znów założyć silniczek od obiegu zamkniętego zrobiłem znów nastawy klap i błędy nie wracają wszystko działa jak trzeba. Magik wgrał za 150pln plik z aktualizacją także ładnych parę stówek w kieszeni. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.
  7. Witam w nast. tygodniu majster z ODISEM z mojego miasteczka ma mi wgrać aktualizację softu. Niestety wcześniej nie miał czasu. Wgramy zrobię nastawy podstawowe i zobaczymy. Jak ogarnę temat to od razu napiszę. Pozdrawiam
  8. Ma i ODISA i VPC. Także nie wiem a czym lepiej?
  9. Ok dziękuję za pomoc po weekendzie będę działać. Zobaczymy czy będzie dobrze. Pozdrawiam
  10. pobrałem z 2 strony. Plik mam tylko pytanie czy to normalne ze jak go otworzyłem aby sprawdzić notatnikiem to same chińskie krzaczki są? bo nie chciałbym wgrać jakiegoś cosia co w ogóle rozwali system.
  11. Oooo... mam takiego magika w mojej miejscowości. Skąd można pobrać ten plik?
  12. Dzwoniłem do ASO mam przyjechać 900 PLN i będzie zrobione. Dziękuję za pomoc. Jak wszystko będzie ok to zamknę temat i oczywiście + dla Ciebie @Muskel1. Pozdrawiam.
  13. cały skan w załączniku.Log-23.01.2023-WAUZZZF40HA180630-142160km.txt po wykasowaniu zostają: 327939 - Silnik nastawczy klapy temperatury z lewej strony B108C 07 [008] - Usterka mechaniczna 327955 - Silnik nastawczy klapy temperatury z prawej strony B108D 07 [009] - Usterka mechaniczna 327971 - Silnik nastawczy klapy świeżego powietrza B11AF 07 [009] - Usterka mechaniczna 328179 - Silnik nastawczy klapy rozdziału powietrza z tyłu B1093 07 [009] - Usterka mechaniczna Wykręciłem silnik nastawczy klapy świeżego powietrza wziąłem do ręki i...i działa. Założyłem z powrotem i klapa działa. Na jak długo nie wiem bo pewnie znów błąd wróci.
  14. Witam wszystkich ponownie i ponownie proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny. Może ktoś miał podobny problem i wie gdzie szukać. Od jakiegoś czasu zauważyłem że raz działają a raz nie nawiewy. Pacjent A4 B9 1.4 tfsi 2017 klimatronik 3 strefy. Najpierw przestał dmuchać tył, a z przodu od kierowcy dmuchał żar zaś po stronie pasażera zimno. Zauważyłem to bo w trasie zrobiło się bardzo gorąco choć mam ustawione cały rok na auto 20°C. Podpinam pod vcds i o dziwo wyskoczyło 5 błędów silniczków klap „usterka mechaniczna”. Usunąłem błędy zrobiłem nastawy klap i lipa. Błąd i nie można było wykonać nastaw krańcowych położeń. Wjechałem do garażu, ściągnąłem schowek, rozebrałem plastiki pod kierownicą i wyciągałem każdy jeden po kolei oprócz silniczka od nastawy temperatury kierowcy bo do tego chyba trzeba cały kokpit zdjąć. Każdy jeden działał. Klapy chodziły lekko bez zacięć. Po zdjęciu każdego i włożeniu na miejsce skasowałem błędy i czary nastawy podstawowe wykonane. Wszystko działa. Sprawdzone jeszcze chyba z 20 razy i było ok. Poskładałem, wyjechałem i po 3 dniach już brak nadmuchu na tył. Później już znów działał. Teraz po 2 tyg znów u kierowcy wali gorąco bez znaczenia czy dam low czy hi. Tył nie dmucha. Dziś jak wsiadłem to zaraz mi szyby zaparowały patrzę a mi dmucha …ale w środku i nic nie wydostawało się z nadmuchów. Jak dałem obieg zamknięty to dopiero wtedy a na otwartym nic. Znów silniki klap głupieją. Czy ktoś podpowie gdzie szukać? Co może być nie tak?nie wierzę że na raz pada 5 czy 6 silników klap. Sam panel klimatronika? Czy są jakieś przekaźniki? Skoro silniczki są sprawne mechanicznie?Bo nie wiem 🤷 pozdrawiam i proszę o sugestie.
  15. To wyskoczyło po tym jak chciałem zrobić nastawy podstawowe. Ale dochodzi do pewnego momentu i przerywa procedurę. Teraz ten błąd mi doszedł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...