Skocz do zawartości

Hunter_Audi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hunter_Audi

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2023
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DMSB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hunter_Audi

0

Reputacja

  1. Hunter_Audi

    Znaczenie ET Felgi

    Cześć wszystkim Jestem na etapie kupna A4 B9FL 2.0 204KM quattro, który oryginalnie ma koło: Rozmiar obręczy: 8,5Jx19 Rozstaw śrub: 112/5 Współczynnik odsadzenia obręczy: 40 mm Do tej pory miałem Passata i na lato miałem do niego 18" a na zimę 17" i zastanawiam się czy w A4 nie zrobić podobnie - 19" na lato, a na zimę tym razem 18" z Paska - mam fajne oryginalne, przyciemniane Monterey Jedyne co to musiałbym kapsel wymienić z VW na Audi Przechodząc do rzeczy - sugerowana felga 18" do A4 ma wymiary: Rozmiar obręczy: 7,5Jx18 Rozstaw śrub: 112/5 Współczynnik odsadzenia obręczy: 39 mm i jest niby dedykowana do opon zimowych 225/45 R18 95H XL Monterey 18" które posiadam to: Rozmiar obręczy: 8Jx18 Rozstaw śrub: 112/5 Współczynnik odsadzenia obręczy: 44 mm i mam na nich założoną letnią oponę 235/45 R18 98Y Osobne 18" wolałbym ze względu na: - możliwość samodzielnego przerzucenia kół w wolnej chwili - mam garaż i mniej czasu zajmuje mi samodzielna zmiana kół niż umawianie się, pakowanie całości, jechanie i czekanie; - wyższy profil = większy komfort na zimowych drogach - łatwiej też o łańcuchy przy wyjeździe w góry - cena opon - Nokiany na 18" to +/- 630 zł sztuka, gdzie na 19" to już 930 zł/szt Pytanie - czy Monterey + opona o rozmiarze podpowiadanym przez oponeo.pl, czyli 245/40 R18 będzie ok? Alternatywnie, w związku z tym, że to auto w 95% będzie używane wokół przysłowiowego komina, zastanawiam się czy nie opchnąć oryginalnych, letnich 19" i w to miejsce nie kupić wielosezonowych z półki premium, które dostanę za +/- 1000-1100 zł/szt. W tym przypadku z głowy będę miał wszelkie wymiany, itp. Przebieg jaki to auta zrobi u mnie to +/- 40-50k km przez 4 lata więc być może przejeździłoby na jednym komplecie. Co myślicie? 1. kupować osobne zimówki 19" i przekładać wiosna/jesień 2. kupować osobne 18" na zimę korzystając z felg Monterey 3. przerzucić się na całoroczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...