Skocz do zawartości

Matiso

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Matiso

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Jędrzejewo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Matiso

0

Reputacja

  1. Dziękuję wszystkim którzy pomogli a zwłaszcza Muskel1 za pomoc jak i za informacje 😁 Audi wróciła do żywych po wymianie sterownika. Pozdro 🤗
  2. Dziękuję za informacje 😁 Rozumiem że mimo tego samego sterownika (w sensie po numerach) i tak czeka mnie kodowanie?
  3. Wszystko wskazuje już teraz na sterownik pompy i teraz pytanie, czy szukać sterownik po numerze pompy abs (w sensie po tym 0 265 225 048 tak jak u mnie) czy po numerach na sterowniku chociaż z tego co tu widzę to chodziłoby tylko o ten nr na dole sterownika z pominięciem pierwszych sześciu cyfr. Pytam ponieważ dzwoniąc dzisiaj po okolicznych miejscach z częściami używanymi chcieli cały ten numer że sterownika na dole a podglądowo każdy początek jest inny
  4. Taa wiemy o co chodzi. Dlatego pytałem gdzie jaki wchodzi żeby oszczędzić sobie rycia całego auta a wiadomo chodzi też o czas żeby zaoszczędzić 😁
  5. Dziękuję bardzo za pomoc 😁 Będę sprawdzał popołudniu. W razie czego wymienić sam sterownik czy polecasz całą pompe odrazu?
  6. I przez uwalony sterownik cały czas pokazywałoby akurat taki nie inny błąd? Zawartość dodana 1 minuta później No to słabo w takim razie.. Złe informacje bo tu już braknie pomysłów Zawartość dodana 26 minuty później Aa powiedz mi jeszcze czy masz może schemat wtyczki od sterownika? Bądź coś podobnego żebym wiedział gdzie jaki kabel idzie, oszczędził bym może trochę w ten sposób rozbieranie i sprawdzanie kabli..
  7. Czujnik zmieniony, no właśnie tego się obawiam bo przy tym najwięcej zabawy.. Tak w zasadzie masz rację dlatego jest otwarty temat bo człowiek lekko głupieje już
  8. Czaje czaje, jutro popołudniu sprawdzę. No właśnie się tak zastanawiałem i też myślę że to raczej niemożliwe wkoło wtyczki od samego czujnika jest wszystko w porządku bo trochę się z tym męczę i były już myśli o sprawdzeniu tego ale właśnie wydawało się to niemożliwe.. Sprawdzę koło ABS jeszcze raz dokładnie i jutro dam znać co tam wyszło
  9. Właściwie to nie, poczyściłem itd ale nie sprawdzałem dokładnie.. Jest dość blisko mogłoby się wydawać. Wiesz może jaka powinna być?
  10. Siemka 😀 Mam pewien problem z moją b6 a mianowicie błąd czujnika koła tylne prawe (Tak jak na zdj poniżej) Problem jest dość dziwny ponieważ czujnik został wymieniony nie przyniosło to żadnych skutków więc został wymieniony również pierścień i niestety problem nie znikł. Mogę dodać tylko że ESP/Abs (jak i sam błąd w kompie) wyświetla się na zegarach dopiero w momencie kiedy auto stoi i to nie zawsze, przy gaszeniu oraz ponownym uruchomieniu raz się zaświecą a raz nie. Zdarzy się też że zapalają się nawet gdy auto jest na samym zapłonie. Nie zapaliły się nigdy podczas jazdy. Teraz pytanie czy trzeba ryć w kiblach czy jest jeszcze jakaś inna opcja, może się komuś coś takiego zdarzyło. Pozdrawiam 😁
×
×
  • Dodaj nową pozycję...