sebek222
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O sebek222
Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia sebek222
0
Reputacja
-
Nagrzewanie się piasty i tarczy hamulcowej w jednym kole A4 B8
sebek222 odpowiedział(a) na sebek222 temat w Audi A4 B8
Zacisk był wymieniany już u innego mechanika, 3 miesiące po zmianie klocków. Za zacisk zapłaciłem 250 zł. -
Nagrzewanie się piasty i tarczy hamulcowej w jednym kole A4 B8
sebek222 odpowiedział(a) na sebek222 temat w Audi A4 B8
Niestety nie wiem jakiej firmy zacisk, mechanik wymieniał. Błąd dopiero dzisiaj skasowałem, pokazywało że wystąpił 2000 km wcześniej, bo był zapisany przebieg czyli mniej więcej w momencie zmiany klocków, więc nie wiem czy on się sporadycznie pojawia czy już nie występuje. Zacisk był zmieniony niedawno, już długo po zmianie klocków. -
sebek222 obserwuje zawartość Nagrzewanie się piasty i tarczy hamulcowej w jednym kole A4 B8
-
Nagrzewanie się piasty i tarczy hamulcowej w jednym kole A4 B8
sebek222 opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Witam, Jestem po kilku wizytach u 2 mechaników, wydawałoby się że problem jest prosty, a już nie wiem co może być. Nie jestem znawcą w temacie, więc opiszę swoimi słowami tyle ile wiem. Prawe tylne koło nagrzewa mi się po przejechaniu około 50 km. Nagrzana jest tarcza i piasta (ale raczej tarcza najbardziej) - oba elementy aż parzą. Gdy jest to nagrzane, to cały czas piszczą mi hamulce na tym kole (jak nie wciskam pedału hamulca to głośno piszczy tarcza). Wymienione zostały wszystkie tarcze i klocki hamulcowe na nowe. Została wykonana elektroniczna adaptacja klocków. Komputer zarejestrował następujący błąd: 00473 - sterownik elektrycznego hamulca postojowego Natomiast nie wiem czy ten błąd wygenerował się podczas wyżej przeprowadzanych prac, czy występuje on nadal - został skasowany. Elektronik zalecał wymianę zacisku elektrycznego hamulca. Następnie w tym prawym tylnym kole wymieniono kolejne elementy: - zacisk hamulca (cały, wraz z elektroniką) - ościeżnica na tym kole (ta część z takimi sprężynkami) - przewód hamulcowy (rurka gdzie odprowadzany jest płyn) Ale nadal to nic nie pomogło i nie wiem już co robić. Dodam jeszcze, ze gdy auto było na podnośniku i pokręciłem kołami, to te prawe z tyłu kręciło się z minimalnie większym oporem niż 3 pozostałe - a każdorazowo po jakiś pracach w tym kole już tego oporu nie było przez chwilę (kręciły się 4 z tym samym oporem na podnosniku - ale problem wraca po pierwszej przejażdżce gdy wracam od mechanika). Jeżeli ktoś miał podobny przypadek albo ma jakiś pomysł to uprzejmie proszę o radę. Pozdrawiam, Sebastian