Skocz do zawartości

sebek222

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebek222

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sebek222

0

Reputacja

  1. Zacisk był wymieniany już u innego mechanika, 3 miesiące po zmianie klocków. Za zacisk zapłaciłem 250 zł.
  2. Niestety nie wiem jakiej firmy zacisk, mechanik wymieniał. Błąd dopiero dzisiaj skasowałem, pokazywało że wystąpił 2000 km wcześniej, bo był zapisany przebieg czyli mniej więcej w momencie zmiany klocków, więc nie wiem czy on się sporadycznie pojawia czy już nie występuje. Zacisk był zmieniony niedawno, już długo po zmianie klocków.
  3. Witam, Jestem po kilku wizytach u 2 mechaników, wydawałoby się że problem jest prosty, a już nie wiem co może być. Nie jestem znawcą w temacie, więc opiszę swoimi słowami tyle ile wiem. Prawe tylne koło nagrzewa mi się po przejechaniu około 50 km. Nagrzana jest tarcza i piasta (ale raczej tarcza najbardziej) - oba elementy aż parzą. Gdy jest to nagrzane, to cały czas piszczą mi hamulce na tym kole (jak nie wciskam pedału hamulca to głośno piszczy tarcza). Wymienione zostały wszystkie tarcze i klocki hamulcowe na nowe. Została wykonana elektroniczna adaptacja klocków. Komputer zarejestrował następujący błąd: 00473 - sterownik elektrycznego hamulca postojowego Natomiast nie wiem czy ten błąd wygenerował się podczas wyżej przeprowadzanych prac, czy występuje on nadal - został skasowany. Elektronik zalecał wymianę zacisku elektrycznego hamulca. Następnie w tym prawym tylnym kole wymieniono kolejne elementy: - zacisk hamulca (cały, wraz z elektroniką) - ościeżnica na tym kole (ta część z takimi sprężynkami) - przewód hamulcowy (rurka gdzie odprowadzany jest płyn) Ale nadal to nic nie pomogło i nie wiem już co robić. Dodam jeszcze, ze gdy auto było na podnośniku i pokręciłem kołami, to te prawe z tyłu kręciło się z minimalnie większym oporem niż 3 pozostałe - a każdorazowo po jakiś pracach w tym kole już tego oporu nie było przez chwilę (kręciły się 4 z tym samym oporem na podnosniku - ale problem wraca po pierwszej przejażdżce gdy wracam od mechanika). Jeżeli ktoś miał podobny przypadek albo ma jakiś pomysł to uprzejmie proszę o radę. Pozdrawiam, Sebastian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...