Skocz do zawartości

mati76

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mati76

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A3 8V
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB
  1. Gdyby ktoś był zainteresowany, kuna przegryzła kabel prowadzący do czujnika temp płynu chłodzącego.
  2. Witam. Dziś z rana nieprzyjemna sytuacja - auto po włączeniu pokazuje check-engine (żółta ikonka) i wyświetla "awaria systemu start-stop, zgoś się do serwisu". Dodatkowo zaraz po włączeniu silnika uruchamia się wiatrak, który naparza na pełnych obrotach aż do wyłączenia silnika (niezależnie od jego temperatury). Ma ktoś pomysł gdzie szukać? Przy okazji zauważyłem, że pod maską najprawdopodobniej urzędowała kuna (zaschnięta ropucha raczej sama by się tam nie znalazła...). Samochód to Audi Q5 2.0 TFSI z 2020 roku
  3. Ok, rozumiem. Niby nie wygąda to jakoś źle ale trochę łatwiej przerysować felgi i o krawężnik.. Tak czy siak dzięki za odpowiedź!
  4. Mam taką sytuację - oryginalne felgi mają rozmiar 8X18 ET40 a opony 225/40 R18. Idzie zima więc kupiłem drugi komplet felg o takim samym rozmiarze jak oryginalne (GMP Italia) oraz opony, również o rozmiarze jak oryginalne, letnie (Goodyear UltraGrip Performance +). Problem w tym, że niby zestaw letni ma dokładnie te same wymiary jak ten nowy, zimowy, ale o ile opona letnia leży na feldze prawidłowo, tzn jest lekki balon, opona wystaje poza obrys felgi, to nowo kupiona zimowa wydaje się jakby była zbyt wąska w stosunku do felgi - jest lekki naciąg i optycznie felga odstaje o kilka milimetrów od opony. Pytanie czy ktoś dał ciała podczas zakładania opon na felgi czy też mogą być jakieś minimalne różnice w szerokościach felg czy opon u różnych producentów, mimo że niby rozmiar ten sam?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...