-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Matiii2015

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Dolnośląskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zapbokowalo bo tłoczek w zacisku nie odbijałw prawym kole próba naprawy zacisku nic nie dała, więc postanowiłem kupić zaciski i wymienilem odrazu dwie strony wraz z tarczami i klockami , myslelismy ze moze nkwe zaciski sa felerne i sprawdzilismy drugie ale bez zmian po przejechaniu około 100 km wrucilem na warsztaty stwierdzono że to będzie wina lozyska , niestety po wymianie dalej kola się grzeją. Gdy go podniosłem i kręciłem kołem slychac ja delikatnie klocki szuraja po tarczy nie mocno i niema problemu z obrotem . Teraz mechanik podejrzewa że wina może leżeć pp stronie sensora . Już tak sb myślę że może klocki są na dotarciu i tak od tego się grzeją może muszę przejechać więcej km ale moim zdaniem chyba strach. Już mi rece opadają bo mieszkam i naprawiam auto w szwajcari,
-
Matiii2015 obserwuje zawartość Jaki dać najlepiej olej , Grzejące się felgi w A4 B8 , Grzanie tarcz I felgi i 2 innych
-
Witam ponownie , piszę znów ponieważ nie znalazłem przyczyny grzania się felg w samochodzie po wymianie zaciskow tarcz I klockow. Przewody elastyczne wymienilem , teraz wymienilem lozysko firmy skf z piasta i dalej to samo grzeje sie felga, nawet wsadziliśmy drugie zaciski tłoczki się cofają na neutralnym auto się toczy bez problemu, płyń hamulcowy wymieniony, klocki mają luz nie siedzą ciasno. Miał ktoś taki przypadek że mu dalej się kola grzały, bardzo proszę o pomoc . Pozdraeiam
-
Ściągaliśmy zaciski sprawdzaliśmy tłoczki odbijają wszystko jeszcze raz czyściliśmy i niema poprawy, Klocki też prawidłowo chodzą dodam że przed wymiana zblokowalo mi prawe koło lewe wcześniej się nie grzało wymieniliśmy kaplet i teraz grzeją się mocno dwie strony
-
Przednie oby dwa taka sama sytuacja po wymianie nowych zaciskow tarcz I klockow
-
Ruszając kołem delikatne szura , myślałem że Klocki na dotarciu tak ma być. Jak to zrobic bo próbowaliśmy wszystkiego
-
Witam , spotkał się ktoś może z problemem po wymianie zacisków tarcz I klocków że tarcze i felga mocno się grzeje , rozebrane zostały zaciski ponownie I nie mogę znaleźć przyczyny wszystko było wyczyszczone podczas wymiany
-
Dziękuję, a powiedz mi czy jest to różnica czy aluminium czy żeliwo
-
Witam , mam pytanie odnośnie zacisku hamulcowego do mojej audi a4b8 3.0 quattro 2009 , szukam w internecie jaki prawidłowy bd pasował do niej jest ich dużo i niewiem który mechanik kazał mi takie znaleźć ale szukam i ciężka sprawa, niżej dodam zdjecie które
-
Dziękuję z odpowiedzi
-
Może źle napisałem niewiem dokładnie jak to się nazywa i niewiem czy w tych modelach też jest bo niemoge znaleźć iformaci, chodzi mi o to vo jest ppd miska olejawa jakby drugi rozrzad czy poprostu się mylę bo widziałem na filmiku ale a4b9 że się to też wymienia , dziekuje za odp
-
Byłem dziś patrzałem na niego i jest naklejka naklejona chyba od tego albo od rozrzadu ze był wymieniany przy 265tys a teraz ma 313tys . A powiedz mi proszę o pasku oleju co go tylko można zobaczyć przy ściągnięciu miski oleju jak często go się wymienia czy on też jest na łańcuchu
-
Dziękuję Ci ślicznie jutro tam zaglądnę, robię trochę kilometrów autostradowych dosc sporo i wolę żeby mnie nie zawiodła,
-
A powiedz mi twoim zdanie co ile trzeba to wymieniać i w jakim miejscu się on znajduje
-
Witam , ja z zapytaniem bo szukałem i rozmawiałem z paroma osobami i chciał bym się dowiedzieć jaki rozrzad ma moja audi a4b8 3.0 2009 rok czy tam jest łańcuch?, i jakie paski potrzeba jeszcze wymieniać oprócz wielorowkowego, bo kolega mi mówił że jest tam jeszcze do wymiany jakiś pasek ale niewiem który co wymienia sie co 50 tys plus minus, za odp bd dziękuję i pozdrawiam
-
Witam mam pytanie moje audi a4b8 3.0 przekroczyło 300 tys🙂 jaki polecacie olej pozdrawia.