Skocz do zawartości

Mario95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mario95

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Mario95

0

Reputacja

  1. Udało mi się dojechać kawałek do mechanika, stwierdzili że wadliwy jest akumulator. Po wymianie samochód nie pokazywał żadnego błędu przez około 10 km, do tego czasu zdążyłem go kilka razy wyłączyć i włączyć. Po chwili w trasie EPC ponownie się zaświeciło i auto zaczęło gasnąć. Zadzwoniłem po lawetę, mechanik za pomocą miernika sprawdził czy aku dostaje ładowanie. Alternator działa itp, ale podobno akumulator się nie ładowal. Po 3 dniach stwierdzono, że sterownik silnika jest na 99% do wymiany. Błędy po podpięciu do kompa: 01314;008 Pasywny/sporadyczny Jednostka sterowania silnika nieprawdopodobny sygnał 00473;013 Sterownik elektrycznego hamulca postojowego / ręcznego - J540 01206;008 pasywny / sporadyczny Sygnał okresu wyłączenia zapłonu - nieprawdopodobny sygnał
  2. Bardzo ciężko będzie gdziekolwiek podjechać, nawet na stacje nie mam jak Można to zrobić w jakiś sposób inny niż wizyta w warsztacie? Np. ktoś mający VCDS przyjedzie do mnie?
  3. Cześć. Od pewnego czasu mam problem z samochodem, jak w tytule. Samochód był już u dwóch elektromechaników i nic nie zostało naprawione, na komputerze nie pokazuje błędów. Szukałem również rozwiązań w internecie, znalazłem podobne, ale wciąż nie te same przypadki. Dlatego zgłaszam się tutaj z prośbą o pomoc, gdyż już nie mam po prostu sił... Co się dzieje. Początkowo zapala się kontrolka EPC podczas jazdy, samochód jakby przyhamowuje, dodawanie gazu nic nie daje, po chwili się "odmula" i jedzie dalej. Podczas postoju gaśnie i wyskakują dwa błędy - ręczny (Parking Brake Malfunction) & ESP. Nie da się go ponownie odpalić za pierwszym razem. Następnie dzieje się to samo, tylko już na postoju. Samochód daleko nie ujedzie, gdyż po prostu gaśnie i odpalenie go graniczy z cudem. Kolejnym razem, w którym problem wystąpił przy samej kontrolce ESP było, gdy cofałem z miejsca parkingowego i obróciłem kierownicą w danym kierunku, wtedy samochód zgasł i włączyła się kontrolka trakcji. Wyłączyłem ESP, tak że pokazała się na górnej belce kontrolka i samochód odpalił, mogłem nim normalnie dojechać do elektromechanika. Jeśli się ją włączy (tak że zgaśnie kontrolka) to wtedy samochód zaczyna się zachowywać jw. Nie daje natomiast ręki uciąć, że to na pewno jest to przez co samochód gaśnie. Gdy zauważyłem ten problem po raz pierwszy zgłosiłem się do mechanika, by go podpiął pod kompa i sprawdził co jest nie tak. P150A00 Nieprawidłowe działanie regulatora czasowego wyłączenia silnika P044100 Nieprawidłowy przepływ w układzie ograniczana emisji par paliwa Niestety nie mam logów z tego żadnych, tylko zrobione zdjęcie na miejscu, gdyż, że tak powiem "przyjął mnie z ulicy". Co do samego problemu powiedział, że on się na tym nie zna i zalecił mi elektromechaników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...