Skocz do zawartości

maciek345

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciek345

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Gdynia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia maciek345

0

Reputacja

  1. Sprawdziłem dzisiaj błędy z silnika i są takie: 00051 - Footwell temperature sensor in the rear left of the car-G309; Rear left footwell temperature sensor-G309; Air recirculation valve for turbocharger electrical failure 08801 - Air circulation valve for turbocharger-N249 mechanical failure 08567 - Bank 1, fuel metering system System too lean from idle speed Dodam, że wcześniej jak sprawdzałem tych błędów z silnika było więcej jak między innymi wypadanie zapłonu na 1-szym cylindrze (wypadanie zapłonu jest cały czas bo jest to odczuwalne) i jakiś błąd od rozrządu, ale usunąłem te wszystkie błędy i teraz pokazują się tylko te trzy które opisałem. Dodam, że po wymianie zaworu odpowietrzającego bak paliwa błąd od zbyt ubogiej mieszanki i nieprawidłowego przepływu odmulania w układzie kontroli emisji par już się nie pokazują i check się nie pali no ale auto jeździ i chodzi zdecydowanie gorzej niż chodziło jak był check.
  2. Dzisiaj wymieniłem zawór odpowietrzający bak paliwa i problem niestety ten sam, jedynie zniknął problem z obrotami na jałowym biegu, już się sam nie wkręca i nie faluje.
  3. Witam, mam problem z wysokim spalaniem, szarpaniem i spadkami mocy. Ogólnie to jest kilka problemów, samochód na zimnym ciężko odpala (muszę pokręcić tak z 2-3 sekundy zanim odpali) na ciepłym nie ma problemu odpala od razu, po jeździe i zatrzymaniu samochodu na jałowych obrotach samochód wkręca się z 800 na 1100 obrotów i tak sobie faluje (od razu po odpaleniu nie ma takiego problemu tylko problem występuje po zakończonej jeździe), spadek mocy szczególnie ze startu od zera, jak jadę około 20km/h i dam gaz w podłogę to jakoś idzie i wgniecie w fotel, nierównomiernie się wkręca na obroty tzn. nie wkręca się płynnie tylko się tak jakby zawiesza, czuć szarpanie przy przyśpieszaniu no i oczywiście co za spadkami mocy idzie, czyli zwiększone spalanie o jakieś 2-3 litry/100km. Wszystko to oczywiście stało się po pojawieniu się kontrolki check engine. Kody błędów to: P0441 - Nieprawidłowy przepływ odmulania w układzie kontroli emisji par (EVAP) P0171 - Zbyt uboga mieszanka bank 1 Po usunięciu błędów, wracają one po około 100km i zawsze razem. Oprócz tych błędów żadnych innych nie ma. Od tego czasu wymieniłem jeden wtrysk bo było wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, świece, cewki, odmę i wszystkie filtry. Dodam, że ciśnienie na cylindrach wyszło na każdym po 12 bar.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...