Skocz do zawartości

Wrobel2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wrobel2

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wrobel2

0

Reputacja

  1. Cześć. Sprawdziłem wczoraj błędy po skasowaniu starych i został tylko dpf. Włączyłem sobie wypalanie podczas jazdy i po ok 30 km się wypalił. ( Nie wiem dokładnie po jakim czasie, akurat miałem nawrotkę na trasie). Z błędów zapalił się tylko ten od termostatu N488, ale to wiadomo nie ma przekaźnika. Wezme się za niego jak mrozy miną. Wielke dzięki za pomoc😀.
  2. Dzięki wielkie za schematy, masz lepiej opisane niż to co ja znalazłem w internecie. Na razie głównym podejrzanym jest N488 lub jego wiązka, bo przekaźnik J696 mam wyjęty. Bezpiecznik się nie pali, samochód normalnie jeździ, ale kontrolka od świec żarowych dalej miga i check. Dodatkowo zapaliła się podczas jazdy wtedy jeszcze ze spalonym bezpiecznikiem kontrolka dpf, najprawdopodobniej przez jazde w trybie awaryjnym nie mógł go wypalić. Przy odpalaniu samochodu mam komunikat o nie działającym start/stop. Obawiam się tylko, że wyjmując przekaźnik j696 mogłem zmniejszczyć "prądożerność" całego układu dlatego bezpiecznik zostaje cały. Sprawdzałem wcześniej miernikiem w taki sposób jak pisałeś czy nie ma zwarć do masy i nie było. Mierzyłem także opór od J179 na wyjściach do świec żarowych, na pierwszym cylindrze mam 1,7 Ohma, reszta 1,5 Ohma. Jutro po południu spróbuje skasować błędy i go sczytać w tej formie jakiej jest teraz bez przekaźnika j696 i z całym bepiecznikiem, to co wyjdzie powinno być przyczyną + j696. Jeżeli nic nie pokaże oprócz j696 to tam będę szukał. Teraz priorytetem muszę wypalić dpf. Dzięki za pomoc, będę informował co udało mi się ustalić.
  3. To jest lista za co ten bezpiecznik odpowiada i błedy z vcds były z tej listy, napięcie na bezpieczniku pojawia się w momencie odpalenia samochodu, tak jak możliwość zczytania auta vcds, wyrzucił błędy bo palił się bezpiecznik. Wiem, że najlepiej byłoby go teraz sprawdzić vcds, ale do przyszłego tygodnia nie mam takiej możliwości. Z tego co ustaliłem ten prekaźnik E niby odpowiada za J496 i J 696. Map-controlled engine cooling system thermosta t -F265- Automatic glow period control unit -J179- Secondary air pump relay -J299- Low heat output relay -J359- High heat output relay -J360- Additional coolant pump relay -J496- Gearbox cooling circuit relay -J696- Charge pressure control solenoid valve -N75- Crankcase breather heater element -N79- Activated charcoal filter system solenoid valve 1 -N80- Secondary air inlet valve -N112- Left electrohydraulic engine mounting solenoid valve -N144- Right electrohydraulic engine mounting solenoid valve -N145- Air filter bypass valve -N275- Secondary air inlet valve 2 -N320- Exhaust gas recirculation cooler change-over valve -N345- Oil pressure control valve -N428- Gearbox coolant valve -N488- Coolant valve for cylinder head -N489- Actuator for engine temperature regulation -N493- Charge air cooling pump -V188- Crankcase breather valve -V546-
  4. Witam mam problem ze swoim samochodem Audi a4 b8 2 TDI CR kod silnika CJCA. W drodze powrotnej do domu zapaliła mi się kontrolka świec żarowych, samochód stracił moc i miał problem z odpalaniem, odpalał po jakiś 30 sekundach kręcenia. Znajomy srawdził mi błędy vcds, które skierowały mnie na skrzynke bezpieczników pod maską przy sterowniku silnika. I faktycznie spalony był bezpiecznik nr 16 15A. Niestety jego wymiana nie przynosiła rezultatów, gdyż po odpaleniu silnika dalej się przepalał. Sprawdziłem na schemacie za co ten bezpiecznik jest odpowiedzialny i metodą prób i błędów odłączałem po kolei przekaźniki do których z danego bezpiecznika szło napięcie. Na chwile obecną znalazłem, że po wyjęciu jednego przekaźnika, który jest sprawny, bezpiecznik jest cały, samochód normalnie odpala i ma moc. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć dokładnie za co on odpowiada w moim samochdzie, gdyż na schematach jest tam miejsce na duży przekaźnik kwadratowy opisany jako E, a w moim samochodzie w tym miejscu znajduje się miejsce na 2 mniejsze, z czego założony jest tylko jeden po prawej stronie patrząc od przodu samochodu. Przekaźnik ten ma numer 646. Czy, któryś z kolegów spotkał się z takim przypadkiem, lub jest w stanie określić co załącza ten przekaźnik? Na pewno pomoże mi to szybciej zdiagnozować usterkę niż, wykręcać całą skrzynkę i szukać po przewodzie. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...