-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O slavos13
Informacje
-
Imię
sławomir
-
Miasto
Przeworsk
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
CAGC
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia slavos13
0
Reputacja
-
slavos13 obserwuje zawartość Montaż tempomatu 2008-2012
-
Witam zakłądałem u siebie tempomat , sterownik mam 8k0953568D czyli nie obsługuje tempomatu . Kupiłem przełącznik zespolony 8k0953502BK z tasmą 8K0953568F , założyłem zakodowałem było ok. Zrobiłem jazde próbną wszystko działało jakies 15 min , wywaliło błąd esp , podpinam vaga i tam błąd 00778 czujnik kąta skrętu kierownicy G85 - 014 Wadliwy . Wiadomo ze przełącznik zespolony składa sie z trzech elementów : Manetki - sterownik - taśma czy w moim przypadku moze byc winna tasma czy sterownik ? w autotescie błędy : 01-Silnik - Stan: nie moze byćosiągnięty 1100 04-kąt skrętu kierownicy - stan nie moze być osiągnięty 1100 15- airbag - nie moze byc osiągniety 1100 16- koło kierownicy - stan - usterka 0010 kręcąc kierownicą np w lewo ,wartosci zwiększają sie do 160 i wskakują na - 1 az do -160 ( czyli kręcąc np w lewo to jeden obót kierownicy dochodzi do 160 , a kolejny obrót przeskakuje na minus aż do -160 ) czy moge przełozyc samą tasme ze starego przełącznika która ma oznaczenie 8k0953568D do sterownika w której była tasma z oznaczeniem 8k0953568F ? czy te tasmy są wszystkie takie same a tylko sterowniki sie róznią ?