Skocz do zawartości

slavos13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slavos13

Informacje

  • Imię
    sławomir
  • Miasto
    Przeworsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia slavos13

0

Reputacja

  1. Witam zakłądałem u siebie tempomat , sterownik mam 8k0953568D czyli nie obsługuje tempomatu . Kupiłem przełącznik zespolony 8k0953502BK z tasmą 8K0953568F , założyłem zakodowałem było ok. Zrobiłem jazde próbną wszystko działało jakies 15 min , wywaliło błąd esp , podpinam vaga i tam błąd 00778 czujnik kąta skrętu kierownicy G85 - 014 Wadliwy . Wiadomo ze przełącznik zespolony składa sie z trzech elementów : Manetki - sterownik - taśma czy w moim przypadku moze byc winna tasma czy sterownik ? w autotescie błędy : 01-Silnik - Stan: nie moze byćosiągnięty 1100 04-kąt skrętu kierownicy - stan nie moze być osiągnięty 1100 15- airbag - nie moze byc osiągniety 1100 16- koło kierownicy - stan - usterka 0010 kręcąc kierownicą np w lewo ,wartosci zwiększają sie do 160 i wskakują na - 1 az do -160 ( czyli kręcąc np w lewo to jeden obót kierownicy dochodzi do 160 , a kolejny obrót przeskakuje na minus aż do -160 ) czy moge przełozyc samą tasme ze starego przełącznika która ma oznaczenie 8k0953568D do sterownika w której była tasma z oznaczeniem 8k0953568F ? czy te tasmy są wszystkie takie same a tylko sterowniki sie róznią ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...