-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Nankrzyszt
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Słupsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 FSI
-
Kod silnika
AWA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia Nankrzyszt
0
Reputacja
-
Nankrzyszt obserwuje zawartość Nierówna praca silnika , gaśniecie i brak błędów w A4 B6 2.0 FSI
-
Nierówna praca silnika , gaśniecie i brak błędów w A4 B6 2.0 FSI
Nankrzyszt opublikował(a) temat w 2.0
Witam, wstawiam pierwszy post także proszę o wyrozumiałość, Samochód audi a4 b6 2002 2.0 fsi awa 150km problem jest dość złożony więc postaram się go wytłumaczyć dokładnie Wzięliśmy się za wymianę wtrysku nr 4 ( z powody wypadania zapłonu powyżej 3 tys obrotow na tym cylindrze ) już to wcześniej robiliśmy a więc nie była to jakaś wielka sztuka. Po skręceniu wszystkiego silnik strasznie się trzęsie, ewidetnie nie może zapłać docelowego cyklu . Ładnie wkręca się na obroty , i powyżej 1.7 obrotow wszystko jest idealnie . ( mam filmik ale jest za duży żeby go tutaj wstawić) . Po puszczeniu gazu wręcz przygasa i dalej " kuleje " Wymieniliśmy spowrotem wtrysk na ten stary i to samo . WAZNE ! samochod przed wymiana wtrysku jeździł bez większych problemów. Po odpięciu przepływomierza silnik dużo lepiej pracuje . Komputer ( ale niestety do vcds nie mam dostępu) pokazuje raz na kilka odpaleń wypadanie zaplony i tylko to , i to nie zawsze , nic więcej Co wymienione : uszczelka kolektora ssacego rurka odmy ( do kolektora ) bo stara była dziurawa podkładki oraz uszczelki wszystkich 4 wtrysków przepływomierz co sprawdzone : kompresja na poziome 12 bar każdy cylinder Podmianka świec, cewek Cisnienie w rampie na jalowym 40 bar Po dodaniu gazu zwiększa się Ciśnienie w kolektorze dolotowym 310-330 na jalowym przy odpiętym przeplywomierzu 500-530 na jalowym przy podpiętym przepływomierz Szczelność dolotu sprawdzona 2 razy Czy ma ktoś może pomysł co dalej ?