Skocz do zawartości

Pawel00

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Pawel00

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rozumiem z każdym sterownikiem z tych oznaczen wtryskiwacze majądzialac nie ważne oznaczenie sterownika?
  2. Witam w jakim konkretnie silniku2.0 Tdi były stosowane wtryski 03G130073G+ Chodzi o oznaczenie silnika i jak ktoś wie jakie oznaczenie/ oznaczenia komputera byly tam stosowane. Pozdrawiam.
  3. 20241019_094448.mp4 Witam silnik Brd dodaję filmik. Ktoś ma pomysł dlaczego tak się krztusi. Na zimnym jest ok czasami delikatnie na ciepłym jak na filmiku. Obroty nie falują podczas ksztuszenia samochód przyspiesza dobrze i pali na strzała. Dodam wtryski mają dobre korekty. Ktoś ma jakiś pomysł.
  4. Witam czasami nie jest to ciągle miga kontrolka ręcznego Plun prawie po korek ,klocki prawie nowe wiem czytałem może czujnik od klocków sprawdzę ciekawi mnie jak wyczytałem co to może mieć wspólnego z płynem wspomagania tak jest lub z akumulatorem fakt nie wiem glaczego BRD raz pali od strzała raz słabiej a raz zaczyna kręcić odcina jak by prądu nie było i zaraz zapala ktoś jakiś pomysł bo już mam dość tego samochodu błąd jaki się pokazał 01314 i do tego 00550
  5. Witam na trasie po 300km zapaliła się kontrolka świec żarowych która migała cały czas do tego ABS samochód stał się słabszy po zgaszeniu i odpaleniu po przejechaniu kilku kilometrów to samo. Ponowne zgaszenie i odpalenie samochodu pomogło kolejne 250km przejechane w spokoju to był pierwszy raz kiedy tak się stało ktoś ma pomysł jaka może być przyczyna? Błędów nie miałem jak sprawdzic Dopiero za Tydzień będę wracał i zobaczymy czy będzie jeszcze taka akcja
  6. Hej jeszcze pytanko skąd się mógł dostać olej tak wyglądało do środka klapy gaszacej? Jakieś propozycje co może być tego powodem?
  7. Witam posiada ktoś orginalny soft pod ten sterownik? Lub posiada taki sterownik na sprzedaż? Ja mam przerobiony przez poprzedniego właściciela.
  8. Witam czy sterownik silnika 170km BRD jest taki sam jak silnika 140km mówimy o 16v. Chodzi o złącza sterownika czy maja tyle samo pinow czy zmieniaja sterownik trzeba też wiązkę .
  9. Czy ktoś jest w stanie pomóc dlaczego to cholerne turbo rusza dopiero od 3tys a kopci jak pojebane czyli paliwo się leje. A nie wstaje z dołu. Co może blokować jego rozpędzenie.???
  10. Witam Blad 012547 silnik klap w kolektorze ssacym. Czy ktoś wie co muszę wymienić czy całe klapy wirowe czy jakiś modul co nimi steruje .
  11. Witam mam duży problem z audi 2.0 170km wymienilem tubine z orginalnej na 1749va hybryde powiem krotko jak jej zawieje 3 tys ciagnie 2,6tys podpiolem pod komputer doladowanie jest ok . Poczytałem posprawdzałem wezyki n75 jest ok map sensor i wgl. Program jest zrobiony na 200km nie wiem dlaczego ma tulko 388nm arl w seri ma wiecej ale ok interesuje mnie dlaczego turbo nie laduje od 2 tysi albo nizej skoro przy 2 tys juz jest zadane 70mg paliwa a komputer pokazuje 40 70 ma przy 3 tys. Dodam że poprzedni właściciel zmienił wtryski z siemensa na bosch z zmienionymi koncowkami na 240km do tego moim zdaniem sterownik od 140km bo dpf wywalony programowo jak w puszce jeszcze nie wiem czy jest czy nie egr wyłączony? Gdzie szukać przyczyny? A i czy odepnę przeplywke czy nie jedzie tak samo po.odpieciu słychać jak turbo napierdziela a samochód stoi w miejscu
  12. Dzięki za pomoc👍
  13. Tak masz rację tylko pytanie czy z 3.0 nie są wydajniejsze?
  14. Witam czy jest możliwość przełożenia intercoolera z 3.0 do 2.0 bez większych problemów lub co trzeba dokupić i czy jest to opłacalne moc w którą celuje to 250km
  15. Tak tylko podczas zaplonu gdy następuje procedura sprawdzania żarówek 4 krotki migniecia potem już nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...