no i panowie też problem z adblue mnie dopadł, jak poczytałem to obstawiam sterowniki. Dobra diagnoza? Próbować wymiany? dodam że komunikat o „1000km” pojawił sie chwile po tym jak poprosiło o dolanie adblue. Dolałem jak poprosił i 2/3 dni później taka niespodzianka
skan:
Dziennik historii pojazdu OBDeleven
Data: 2024-02-12 14:02:22
VIN: WAUZZZF49HA038177
Pojazd:
Rok: 2017
Typ nadwozia: Avant
Silnik: DETA kW ( hp) l
Przebieg: 244597 km
---------------------------------------------------------------
01 Engine
Opis sytemu: R4 2.0l TDI
Numer oprogramowania: 04L906026AD
Wersja oprogramowania: 1970
Numer jednostki sterującej: 04L907309L
Wersja jednostki sterującej: H34
Błędy:
P20C400 - Sterowanie ogrzewania 3 środka redukującego
Zwarcie z potencjałem plus
Sporadyczna
U140C00 - Sterownik układu dozowania środka redukującego
Napięcie zasilania za niskie
Sporadyczna
U140E00 - Sterownik układu dozowania środka redukującego
Ograniczenie działania z powodu za niskiego napięcia
Sporadyczna
P21CA00 - Sterownik układu dozowania środka redukującego
Zasilanie napięciowe, elektryczna usterka
Statycznie
P20BC00 - Sterowanie ogrzewania 1 środka redukującego
Zwarcie z potencjałem plus
Statycznie
P208D00 - Sterowanie pompy 1 środka redukującego
Zwarcie z potencjałem plus
Statycznie
P214E00 - Pompa 1 środka redukującego
Wartość prądu za wysoka
Sporadyczna
P20E800 - Środek redukujący
Ciśnienie za niskie
Statycznie
P20E800 - Środek redukujący
Ciśnienie za niskie
Statycznie
U010E00 - Sterownik układu dozowania środka redukującego
Brak komunikacji
Sporadyczna