-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ade3k
Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Ostrołęka
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia ade3k
0
Reputacja
-
ade3k obserwuje zawartość Problem z wspomaganiem i zablokowana kierownica w A4 B8 i SWAP pompy oleju w A4 B8
-
Część mam takie pytanie może ktoś wie co mogło być źle zrobione zaprowadziłem samochód do mechanika na SWAP pompy oleju z 2.0 na 1.9 TDI powiedział że kiedyś takie coś robił ale mi się wydaje że dobrze się na tym nie znał no i jak w tytule samochód wrócił a problem nie ustąpił ciśnienie się trochę po prawiło ale dalej wyskakuje komunikat co może być przyczyną i jescze zostały wymienione panewki i rozrząd
-
Dzień dobry ja z takim pytaniem może ktoś pomoże mam taki problem odpaliłem samochód zobaczyłem że zegary nie działają i brak wspomagania oraz nie mogłem zgasić samochodu siedziałem z koleżanką w samochodzie i rozładowaniem akumulator 🤣 na następny dzień odpaliłem samochód z kabli wspomaganie wróciło oraz licznik zaczął się świecić ale ciągle była kontrolka wspomagania żółta po czym zrobiłem 100 km żeby akumulator się naładował podjechałem pod blok zapaliła się na czerwono kontrolka i znów nie było wspomagania powiedziałem tacie powiedział że to może akumulator albo może coś mechanik źle złożył bo wymieniał rozrząd i jescze coś po 2 dniach wsiadam do samochodu kontrolka świeci na czerwono a do tego jest zablokowana kierownica co może być przyczyną z góry dziękuję