Skocz do zawartości

kirku

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kirku

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Oświęcim

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nigdy nie miałem takiej potrzeby, z wagą nie walczę bo to żaden timeatack, walory czysto estetyczne. Turbo ciężkie nie są 🤭 jak kupię jakąś rolkę na zimę to Ci zważę ;>
  2. Tak, felgi były robione u Sebastiana Wanata w Rajsku obok Oświęcimia. Rotor jest kustomowo ścięty przez niego. Wg mnie wygląda oryginalnej i nietuzinkowo - chociaż nieświadomie felga upodobniła się do BBS LM. Bez opon około 4000zł.
  3. Dokładnie taki jest plan - niestety dopiero przez zimę, jak będę lakierować ją całą. Lusterka zostawię czerwone. Myślałem dolne listwy wrzucić szerokie i w czarny połysk. PS. Dzisiaj umyłem, więc pada.
  4. Wleciał dzisiaj nowy czujnik abs, wymieniłem termostat i uszczelniłem pokrywę zaworów. Gwiazda umyta, poskładana, jeździ ładnie 93a74adf-bea3-4d97-81f2-593726fbde73.mov
  5. Siemka! Finalnie wyszło ~220hp/~365nm - nie wiem czy to dobrze, czy źle. Jakiś tam super oczekiwań nie miałem, aczkolwiek gdzieś z tyłu głowy liczyłem na okolice 230km-240km. Tak jak pisał @przem8 turbo to trochę rzepa, ale nie mam jak zwrócić. Jeszcze stoi na rolce, jak będę miał wykres to wrzucę. PS jak się wk***ię, to kupię k03s w Kauflandzie za 500zl i zobaczymy co to warte 🤣🤣 5406ea25-1b09-440e-a216-5f4d5a52d302.mp4
  6. No właśnie problem z doładowaniem cały czas jest przez gruchę. Ma walić 1b i ją trzymać do końca
  7. Cześć kochani! Trochę mnie nie było praca, dom, obowiązki - dorosłe życie. Z Malinką cały czas działam w wolnych chwilach. Cooler już siedzi, założone wtryski 440ccm bosch, cewki z R8, turbo hybryda k03. I pojawia się problem z wysterowniem. Obecnie wyszło ~211km/~323nm. N75 sprawne, dolot szczelny. Gubi mi boost przez wg. Gość, który budował turbo, powiedział, że muszę ustawić gruchę na 0.8b. Problem w tym że ona się steruje tylko do 0.3b jakieś propozycje jaką gruchę założyć?
  8. Wpadł wczoraj intercooler fmic. Jak się uda to będę w poniedziałek rezał.
  9. Chwilkę mnie nie było, w sumie niewiele się działo z samochodem. Wleciał bbs speedline z s5. 9j et33 edit: trochę fotek porobiłem wieczorem.
  10. 10j et 40 myślicie, że wejdzie do tyłu? Mam pomysł na felgi z Porsche. Przód 9j ogarnę, natomiast najmniejszy dystans zmieniający rozstaw 20mm.
  11. Fajnie to wygląda, bez dystansu by mi siadło ideolo. Zastanawiam się nad obcieraniem przy tej oponie, ale bądźmy dobrej myśli 😎
  12. Podaj jakie parametry felg, ja chyba będę musiał do 19 trochę ją podnieść. Opony mam 235/35/19 🤭
  13. Fotele pasują p&p tylko mocowanie pasa trzeba albo dorobić w fotelu, albo przykręcić pod szynę. Mam jeszcze kanapę z a5 coupé, siedzisko jest trochę węższe, ale też może to fajnie siąść. Traci się tylko jedno siedzisko bo kanapa jest 2 osobowa. Myślę polakierować zaciski na żółto i koła (zastanawiam się nad 19) w ciemnej szarości.
  14. Dzisiaj do samochodu założyłem końcowe tłumiki przelotowe z Turboworks. Jest bardzo przyjemnie, nie jest głośno, a w samochodzie praktycznie bez różnicy. Końcówki akrapovic 🤣
  15. Teraz samochód jest w ProStreet w Oświęcimiu, to są moi znajomi więc powinni zrobić dobrze. Jest możliwość, że od tego są drgania? W sensie na PB i LPG?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...