-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kirku

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Oświęcim
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
A Bondziorno! Mam problem z szybrem. Sytuacja wygląda tak, że działa normalnie, otwiera się, zamyka uchyla tańczy i śpiewa. Aczkolwiek, przy zamykaniu dochodzi do końca i tak jakby delikatnie się zaczynał otwierać. Da się to jakoś skalibrować? Co to może być?
-
Skończone, założyłem dystanse 10mm przód, 15mm tył, ale nie doszedłem do porozumienia z błotnikami, a oryginału jakoś ciąć mi nie przystoi więc wleciały tylko 10mm na tył. Ustawiona zbieżność i jeździ się mega komfortowo (nadal mówimy i 19 calach i gwincie). No i urwałem przełącznik do lusterek - więc jeżeli ktoś ma takowy z funkcją składania lusterek to chętnie odkupię ;> z planów -big brake -na razie zrobić ładne czerwone zaciski - zregeneruje sobie felgi i w jakiś ciemniejszy kolor, myślałem nad grafitem (miałem daaawno temu taki kolorek w e39 zdjęcie poniżej) ton jaśniejsze chce obecnie -chce dokładki na progi z RS6 ale to nie masthev - fajne skrzydło na tylną klapę - modyfikacja wydechu, zamiast środka zorbie dwa przelotowe małe, x pipe, na dupsko dwa przelotowe, końcówki oryginalne. Będzie wyraziście ale nie głośno.
-
Kilka miesięcy je mam. Jak spada temperatura to są zaparowane tylko od dołu i od kierunkowskazów idzie para do góry.
-
Koniec na dzisiaj :x dystanse zamówione 15mm tył, 10mm przód. Walory jezdne jak to na gwincie - wyśmienite ;>
-
Sorki nie widziałem wiadomości - dowód osobisty, dowód rejestracyjny - wystawiają za darmo.
-
Lecą tabela z klucza obowiązujących norm euro pk roczników. Czyli samochody prod 2005-2009 z klucza mają normę euro4 w cepik nawet gdy spełniają normę eu5. Błąd nie błąd, bardziej wada systemu - jak każdy jest dziurawy. Ja ogólnie jestem wielkim przeciwnikiem - no ale co mam zrobić, jeździć muszę🤫 Normy euro dla diesli i pb różnią się 🥹
-
B6 ma normę EU4 Nie ma błędu, tylko jest na tyle ubogi ze normy przypisuje po roczniku samochodu. Już jestem po rozmowie, wystarczy donieść kwit z salonu, że samochód ma homologowaną normę eu4 i zmieniają w cepik i wpinają pieczątkę do DR. Koszt - 0zł. A dzisiaj szybki wosk po montażu gwintu do s6 🫢
-
-
Mieszkam kawałek od Ciebie bo w Oświęcimiu. I muszę jeździć do Krakowa 2-4 razy w miesiącu 🙄🙄🙄 od lipca wprowadzają strefę praktycznie w całym Krakowie 🙄🙄🙄
-
W środę jadę wyciągnąć homologację z salonu Audi dot. normy emisji spalin (w cepik mam EU3). Składam dokumenty do wydziału komunikacji i zobaczymy czy zmienią na EU4 ;>
-
-
Spróbuję wsadzić jakieś małe pochłaniacze wilgoci. Może jakiś je całą wyciągnie będzie git 😎
-
kirku zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Brak otworów jak jest wilgoć również powoduje parowanie. Tam nie ma sprawdzonej rady na to.
-
kirku obserwuje zawartość B6 by Gwerty i Audi A4 B6 Individual Avant by Seboll
-
Bardzo fajną lampa, jakość świecenia super, aczkolwiek jak duża różnica temperatur to mi delikatnie parują.
-
Potwierdzam, ogólnie siedziska z b8. tak, są wygodniejsze, szczególnie jak ktoś ma długie nogi 🤭