Skocz do zawartości

Igor04

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Igor04

Informacje

  • Imię
    Igor
  • Miasto
    Malbork

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Ok, jutro postaram się sprawdzić kąt wtrysku i dawkę. Odnośnie czujnika to samo. Dzięki.
  2. Tutaj zdjęcie z programu vcds
  3. Jedyne co byłem w stanie zmierzyć to temperaturę i inne wartości z bloków pomiarowych, przy próbie pomiaru reszty wywala błąd "No Response from Controller!". Temperatura w granicach normy, wszędzie około 85°C (5-10 minut po wyłączeniu silnika). Jeśli chodzi o błędy w silniku to na tyle ile program pozwolił mi sprawdzić to był "00575 - intake manifold pressure, 17-10 - Control Difference - Intermittent"
  4. Jeszcze nic nie sprawdzałem, bo nie wiedziałem od czego zacząć. Jeżeli chodzi o to co na liczniku to w zimę zawsze problem z rozgrzaniem i nie trzymał 90 stopni. Sprawdzę temperaturę i dam znać.
  5. Witam, od jakiegoś czasu w mojej Audi silnik sam zwiększa obroty. Pacjent to A4 B5 1.9 TDI 110km. Pierwsze odpalenie auta po długim postoju (przez noc na parkingu) skutkuje prawidłowym działaniem auta. Usterka najczęściej występuje po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu (np. po powrocie ze sklepu), kiedy silnik jest jeszcze ciepły. Problem polega na tym, że podczas odpalania, mimo nie dotykania pedału gazu, odpala się już z obrotami około 1100-1200. Po chwili potrafi spaść na normalne 850, ale zaraz znowu podnosi obroty na 1100 i tak trzyma. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów potrafi się uspokoić i wszystko wraca do normy. Usterka objawia się też tym, że kiedy problem nie występuje to przy ponownym odpaleniu silnika nie słychać przekaźnika od świec, ale kiedy przy ponownym odpaleniu słyszę przekaźnik, to już wiem że silnik znowu wskoczy na wyższe obroty. Czy ktoś już się kiedyś z tym spotkał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...