Skocz do zawartości

Qwertyuiop123__

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Qwertyuiop123__

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Witam, mam problem z A4 B5 przedlift. Po napełnieniu klimatyzacji nie wystartował kompresor, nie ruszył także i wentylator. Niestety nie moge się wpiąć w gniazdo OBD, bo wtyczka jest osłonięta plastikiem i kabel nie wchodzi, a nie moje auto to nie będę rzeźbił. Postanowiłem sprawdzić parametry ukrytym menu Climatronica, no i w grupie 22 (high pressure switch position) pokazuje 0. Moje pytania: 1. Co oznacza pozycja "0" czujnika ciśnienia? To znaczy, że puszcza klime czy nie? 2. Jak w przedlifcie chodzi wentylator klimy - czy ma dwa biegi a czujnik ciśnienia wysterowuje 2 bieg, a pierwszy załącza się z automatu po naciśniėciu guzika, czy może jest tylko jeden bieg i wysterowuje go jedynie czujnik przy ciśnieniu 12,5b? 3. Po co są aż dwa czujniki ciśnienia, jeden to czteropinowy ten konwencjonalny przy skraplaczu pod lampą, a drugi jest przy grodzi na wyjściu z parownika chyba na dwa piny? Czy ten czujnik może nie puszczać klimy przez nieprawidłowe ciśnienie? (pytam, bo układ teraz z powrotem jest pusty, gdyż był napełniony tylko na próbę z powodu nieszczelności, a więc przed wymianą czujnika przy skraplaczu wypada najpierw pozwierać piny, aby ustalić czy to faktycznie czujnik był przyczyną, a głupio by było gdyby z powodu pustego układu zaś drugi czujnik nie puszczał klimy...) Z góry dzięki za odpowiedzi, a dla tych, którzy będą pisać, że ten temat był wałkowany: tak przeczytałem, i nadal nie znalazłem tam odpowiedzi, bo albo nie jest to precyzyjne, albo dotyczy polifta, który ma bardzo inny układ.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...