Skocz do zawartości

Psycho1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Psycho1989

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Siemianowice Śląskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Witam. Ostatnio wpadło dużo części do mojego A4 B6 Avant 1.8t AVJ ośka, takie jak zestaw sztywnego koła z sprzęgłem VALEO, nowy wysprzęglik SACHS, do tego wymiana oleju w skrzyni na RAVENOL TSG 75w90 i po tym wszystkim jakby było wszystko ok ale po tygodniu jak jechałem po mega dziurawej drodze słyszałem non stop stuki z przodu na obu kołach, później doszedł także stuk przy ściąganiu nogi ze sprzęgła ale tylko na odpalonym silniku jeśli jest zgaszony to stuku przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła nie słychać jest także stuk przy ruszaniu czy zmianie biegów w końcu ściągnąłem koło i jest jakby "luz" i stuk jak się kręci półosią (przeguby wszystkie są ok to nie one hałasują i wszystko jest dobrze poskręcane) a luz jest jakby za samą flanszą łączącą półoś ze skrzynią biegów mogę zrobić lekki obrót ręką trzymając za półoś i wtedy od położenia do położenia jest ten stuk który także słychać na tych dziurach czy przy ruszaniu itd... w załączniku dodaje filmik z tym dźwiękiem. ma ktoś jakiś pomysł ?? ktoś miał taką przypadłość ?? do ogarnięcia czy tylko wymiana całej skrzyni ?? A może to skutki wymiany dwumasu na sztywne koło i tak to właśnie jest ?? bo wcześniej nie miałem tego problemu... pozdrawiam 20240408_182643.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...