Witam.
Ostatnio wpadło dużo części do mojego A4 B6 Avant 1.8t AVJ ośka, takie jak zestaw sztywnego koła z sprzęgłem VALEO, nowy wysprzęglik SACHS, do tego wymiana oleju w skrzyni na RAVENOL TSG 75w90 i po tym wszystkim jakby było wszystko ok ale po tygodniu jak jechałem po mega dziurawej drodze słyszałem non stop stuki z przodu na obu kołach, później doszedł także stuk przy ściąganiu nogi ze sprzęgła ale tylko na odpalonym silniku jeśli jest zgaszony to stuku przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła nie słychać jest także stuk przy ruszaniu czy zmianie biegów w końcu ściągnąłem koło i jest jakby "luz" i stuk jak się kręci półosią (przeguby wszystkie są ok to nie one hałasują i wszystko jest dobrze poskręcane) a luz jest jakby za samą flanszą łączącą półoś ze skrzynią biegów mogę zrobić lekki obrót ręką trzymając za półoś i wtedy od położenia do położenia jest ten stuk który także słychać na tych dziurach czy przy ruszaniu itd... w załączniku dodaje filmik z tym dźwiękiem.
ma ktoś jakiś pomysł ?? ktoś miał taką przypadłość ?? do ogarnięcia czy tylko wymiana całej skrzyni ?? A może to skutki wymiany dwumasu na sztywne koło i tak to właśnie jest ?? bo wcześniej nie miałem tego problemu...
pozdrawiam
20240408_182643.mp4