Skocz do zawartości

a4_b8_2.0tfsi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O a4_b8_2.0tfsi

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Kłodawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam problem ze swoją audi a4 b8 2.0tfsi cndc quattro mam problem z ciśnieniem oleju na biegu jałowym osiąga około 1bar a jak dodaje gazu podnosi się lekko do 1.6bar przy 1600obr i ma dziwny lekki spadek i podnosi się spowrotem ale lecz po dodaniu do 3 tyś obr ma około utrzymuje się to 1.6bar wymieniłem pompę oleju w smogu uszczelkę wymieniłem zawór regulacji ciśnienia pracuje i ten silnik jest po remoncie tłoki zawory krzywki wałek i rozrząd wałek poszedł do wymiany na gwarancji bo się pojawiły pęknięcia na spawie przy wariatoże już poszło 6 tyś zł na ten silnik już nie wiem co robić z nim pracować równiutko pracuje bez zażutu odpala od szczała pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...