Skocz do zawartości

artur3505

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O artur3505

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. No dobra ale to co że płyn ucieka gdzieś tam? I się zapowietrza? I stąd to przelewanie? Bo wcześniej były małe ubytki płynu rzędu 200ml na 10000km(przed wymianą uszczelki pod głowicą), a teraz narazie nie zauważyłem.
  2. Witam. Audi 2.0 TDi CSUB 136km. Mam taki dziwny problem. Po zapaleniu zimnego samochodu i przejechaniu 500-700 metrów zawsze na jednym zakręcie słychać że mijam zakręt i zaraz takie jakby przelanie się płynu przez 3-4sekundy. Słuchać na filmiku. Potem już jest spokój. Słuchać i na włączonej sprężarki i na wyłączonej oraz jak jest wyłączony panel climatronica całkiem. Był u mechanika okazało się że są spaliny w obwodzie chłodzenia(testy UPG) byłem pewien że to tego wina że jest zapowietrzony w nagrzewnicy przez CO2. Głowica była na szczelności i była szczelna trochę powichrowana dlatego planowanie blok krzywizny do 3setki, więc wszystko w normie, regeneracja głowicy i planowanie, wymieniona uszczelka pod głowicą sprawdzona chłodnicza recyrkulacji spalin i wodny intercooler wszytko podobno trzyma ciśnienie jest git, po naprawie już spalin w czynniku chłodzącym nie ma (test na UPG negatywne cały czas). Czyli wychodzi na to że przepuszczał spaliny na uszczelce. Ale problem z przelewaniem się płynu został, był jeszcze dwukrotnie na odpowietrzaniu i sprawdzeniu ale wydaje mi się że mechanik rozkłada ręce. Ma ktoś jakieś pomysły? Co to może być? VID_20240621_062155.mp4 VID_20240615_053421.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...